2010年12月14日 星期二

陪阿姐瞓

首先想講一講啲小插曲先︰
話說天師仔仲未入門,只有Charco一隻貓,一直以o黎,夜晚Charco仔都會輪流係我房、阿姐房瞓,但大多數 Charco仔都係比較鍾意o黎我房,瞓係我床尾,試過阿姐要求我夜晚閂房門,唔好俾Charco仔入我房,咁Charco仔就會入佢房同佢瞓,就算我應 阿姐o既要求閂房門,但到半夜我去完厠所,都係會打開門俾Charco入我房瞓,所以周不時都會發生同阿姐爭仔o既事件

但當天師仔o黎咗我屋企之後,因為初初怕咗天師仔,所以Charco仔就走咗去阿姐房瞓,依家佢已經長駐阿姐房,但間中佢都會o黎我張床瞓吓,但比較少咗囉

Charco仔仲係會瞓正係阿姐個枕頭旁邊o忝




呢張係我半夜偷影的


舊年夏天,阿姐出廳瞓,Charco仔都係一樣陪住阿姐嘆住冷氣瞓


有時阿姐無咁早瞓,Charco仔仲會係阿姐床度,等阿姐返房瞓o忝




依家Charco仔成日同阿姐瞓,真係開心屎阿姐囉


沒有留言:

張貼留言