2010年12月24日 星期五

聖誕禮物

今年我第一份聖誕禮物係阿姐送俾我o既,佢當同埋Charco仔、天師仔一齊送俾我


係UGG毛毛Boot一對


兩隻八卦貓又o黎八八卦卦



其實阿姐買呢對鞋係有私心o既,佢話佢都可以攞o黎著喎

之後就收到j'S師奶、灰紅媽、灰灰豬媽,寄俾我o既靚靚貓貓年曆



再o黎係罐罐寄俾我o既郵包


兩隻緝私貓,又o黎檢查個郵包有無可疑




有貓玩具,維他命膏,仲有一包雪耳o忝,好攪笑,佢話知我鍾意食喎





又有盒俾佢哋玩喇


真係好多謝各位,紐約凍冰冰,收到呢啲禮物都覺得好溫暖,真係好多謝

聖誕節,又係玩仔o既時候

Charco仔好乖,俾我帶住頂帽之後,郁都唔郁




天師仔就唔鍾意,想扎掙,所以俾阿姐強抱住







祝各位快快樂樂過聖誕、Hap Hap Py Py 過新年


沒有留言:

張貼留言