2011年3月9日 星期三

仔仔爸生日晚餐

上個星期三係仔仔爸o既生日,我生日就話佢煮俾我食啫,咁佢生日無理由要佢自己煮俾自己食o架嗎,所以就出街食喇

仔仔爸成日都想去据扒,但我又唔鍾意食西餐,又唔鍾意食牛扒,之前阿姐同啲friend試過呢間新派日本菜,佢話都ok喎,所以我哋就去咗呢間--NINJA

呢間餐廳好有特色,裡面裝修到黑蚊蚊咁,啲待應仲著晒日本忍者衫,仲成日走o黎嚇吓您,都幾搞笑

我哋一出電梯,就有個忍者跳出o黎嚇我哋,之後又懶係神秘咁帶我哋行啲秘道



呢個係Drink o既 Menu,同埋個Menu都係一卷卷o既,個忍者侍應會係你面前,“咔”一聲兼同時會大喝一聲至打開,又乘機嚇人一跳

佢哋其中有的菜式,係上枱時會玩吓一啲“花神”

我當晚叫咗杯NINJA DEADLY COFFEE,佢哋就叫咗日本啤酒



當晚我哋叫咗兩個set,呢個係其中一個set o既First Course--“BATTO JUTSU”,係啲Tuna Sashimi


呢個係另一個set o既First Course--“ABUKI "LIGHT MY FIRE"”







阿姐借咗忍者把刀o黎玩




呢個係Second Course o既 Sushi Rolls,不過呢個係佢哋搞錯o既


我哋係要呢個兩個有特色啲o既Sushi Roll




“TUNA CONFIT”


“MISO SALMON”--呢個三文魚好好味,I like it


“VOLCANO”


“CRAB CAKE”


“RIBEYE STEAK”


我哋又另外Order咗個羊架--“BONFIRE”



Dessert--“SUNNYSIDE UP”--Mango & Tofu Cheesecake--呢個又係好好味


Dessert--“HOUSE MADE SORBET”--Mango & Respberry--呢個都好味,不過好鬼屎酸





呢個係仔仔爸生日再送o既生果一小碟


呢餐飯食到阿姐好唔得專心,因為佢要成日昅住兼提防個忍者侍應o黎嚇佢,因為呢位人兄好落力咁想嚇阿姐,因為當初佢係想嚇我,但俾阿姐通知咗我,等佢嚇唔到我,所以呢位人兄指住阿姐話︰我記住妳,所以呢條友仔就成日想搵機會嚇阿姐一餐,但次次都俾阿姐避到,搞到佢扮喊住走

就係呢位忍者侍應喇



我哋過咗一個好開心o既一晚


貓地身上嗰啲係嘜o黎﹖







之咪係呢碟“CRAB CAKE”嗰裝飾蟹殼囉






沒有留言:

張貼留言