2011年4月7日 星期四

轉貼 — 小狗長威(已被領養)

長威已經有好心人帶番屋企啦,聽到真係好開心
*******************************************************


 HELLO
我叫"長威" 1歲半 男仔 (已領狗牌)
我好乖架 邊個模我 我都好開心架
我又乖 又聽話 又唔會吠
****************************************************
昨天係紅磡一家雜貨店門口見到喱隻狗狗
佢比個籠困住左
聽說昨天早上前主人送比雜貨店老闆
因為前主人係一個長期病患的老公公
因為年紀大 近來又多病 無精神照顧"長威"
老公公覺得雜貨店老闆好人
所以將"長威"送贈
老公公一心以為送比一個 所為外表是好人的雜貨店老闆
也以為"長威"會找到個終身好主人
誰不知 這個老闆根本沒有時間去照顧"長威"
昨天我到雜貨店 我一來到雜貨店老闆拿出狗帶 要我帶狗散步
理由是他本人根本沒有時間放狗
(我跟這個所為好人的老闆是認識的)
原來"長威"困了大半天籠
沒有人帶佢去大小便
我帶去散步的時候很多大小便
散步的時間他很開心地望住我
咀咀看似在跟我笑一樣

這個雜貨店老闆對人像天使 咩都應承人
背後根本唔理狗狗 由得他困左籠中
祇提供一碗水 及 一碗狗乾糧
都不給狗狗走動 及放大小便
這樣下去狗狗會出病的
還有長期在鋪頭外吹風
這個老闆幫一個人 但等於害左一隻動物
他已多次用這手法對待動物的
貓貓及狗狗有病唔會帶佢地去睇醫生的
又唔會同佢地做絕育手術
多年來的值口都是得一個"無時間"
無時間照顧 就唔好口輕輕應承人喇~~~
********************************************************
我係喱度呼籲
希望有 有心人領養"長威"
給他一個幸福的家 有愛他的人照顧他
我不想眼白白睇住"長威"比一個從來未養過狗
表面看似好有愛心的一個冷血雜貨老闆萎他一生
一隻那麼好性格的狗狗命運可以好過點

昨天我第一次見他
他真的又乖 又安靜 任何人都可以模他 很親人的
如不能領養"長威"
請看了 幫忙傳出去
上天有好心之得 希望"長威"早日找到好主人

***********************************************************************
請幫忙轉貼
令長威能快些找到好主人




沒有留言:

張貼留言