2011年4月15日 星期五

Charco仔四歲生日

尋日係Charco仔四歲生日,都無買Charco仔鍾意食o既嘢同佢慶祝,我哋真係衰,反而係阿姐自己想食黑森林蛋糕,買咗個蛋糕返o黎同佢慶祝生日,連仔仔爸都話阿姐自己想食蛋糕,就搵Charco仔o黎做藉口

想Charco仔同個蛋糕影相,但個衰仔對個蛋糕一啲興趣都無,阿姐唯有用零食o黎引佢,但呢個為食仔,只掛住食零食




要切蛋糕




捉天師仔扮切蛋糕影相,佢又係好唔願



呢個黑森林蛋糕都唔好食,呢間餅店真係好唔掂,咁細個仲要成US$ 14,好彩有張$10餅咭,如果唔係就仲蝕


尋日娟姐肯俾我去佢屋企探Shadow仔,我好開心呀,我真係好掛住佢





佢都唔捨得我走呢


希望娟姐可以俾我多啲去探佢啦



沒有留言:

張貼留言