2011年6月20日 星期一

崩牙仔

之前曾經出過一篇卜,話Charco仔好鍾意哨啲牙出o黎,所以我哋叫佢做“哨牙仔”

睇,佢哨啲牙出o黎,真係好鬼型


但佢早排唔知點解無啦啦右邊隻牙仔崩咗,各位睇唔睇到呢




所以呢位哨牙仔,唔可以好似以前咁,哨牙哨得咁靚仔囉

依家只可以哨一邊,睇佢個樣都幾衰吓




Charco仔知道自己做咗崩牙仔之後,好唔開心呢


仲曾經一度借酒消愁o忝






唔知大家會唔會離棄我家Charco仔呢

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


原來貓地啲牙係咁脆弱o既,點解會崩o既呢,我懷疑佢係咬呢條粗繩咬崩o既


佢兩個都好鍾意玩繩,最鍾意就係我哋拖住條繩,佢哋追o黎咬,可能就係拉扯之間至扯斷o既

其實天師仔隻牙仔都係崩o架,不過唔係o黎咗我屋企至崩,佢做流浪貓之前已經係崩o架喇,不過只係崩咗好少,其實都唔係好覺眼







沒有留言:

張貼留言