2011年6月6日 星期一

Sunday貓

早兩日阿姐已經同我講,話天師仔夜晚上床陪佢瞓

昨日星期日,中午已經見到天師仔係阿姐床度瞓晏覺



到下午又見到天師仔係阿姐床度hea



到食晚飯前,阿姐因為去完沙灘返o黎好攰,又上床眠一眠,天師仔又陪阿姐瞓



到我哋都未夠鐘瞓覺,Charco仔、天師仔又已經走上阿姐床度瞓




影完呢幾張相之後,Charco仔就走咗,我見天師仔仲係度瞓,咪攞咗阿姐個枕頭,黐埋天師仔度,攬住佢啲腳仔陪佢瞓咗大半個鐘,我都話佢係大食懶o黎o架喇,佢真係可以成日瞓

我真係好唔抵得天師仔唔同我瞓,走去同阿姐瞓,不過星期日零晨嗰晚,係Charco仔 o黎陪我瞓喎,佢瞓係我大髀旁邊,我仲摸住佢瞓o忝,Charco仔真係好耐都無o黎同我瞓囉

對呢兩隻仔,我真係又愛又恨呢



沒有留言:

張貼留言