2012年1月26日 星期四

滿載而歸 & 差啲嚇死失貓記

三個星期的香港之旅,除咗去日本玩咗五日,仲安排咗好多貓友聚,所以每日都行程緊密,搞到我同阿姐都成日唔夠瞓

睇吓阿姐一返到屋企就大昏迷


參加咗好多塲o既貓聚,收到好多禮物呢,搞到空喼去、爆喼返

返到屋企,貓地已經o黎搞搞震








睇,幾多禮物,真係多謝晒各位貓友,又要各位破費買咁多嘢送俾我同貓地

我放啲禮物出o黎,佢哋又要霸埋一份












咁多禮物之中,我最鍾意就係Cindi畫o既Charco仔、天師仔o既門牌,畫得真係好似、好靚呀,我真係好鍾意、好鍾意、好鍾意呀,多謝晒Cindi妳


呢幅係我2010返香港時,Cindi畫o既Charco仔、天師仔o既圖畫,一樣畫得佢哋咁cute、咁可愛,我仲用咗貓友送俾我o既貓貓貼紙o黎自制咗個畫框o忝



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

差啲嚇死失貓記

仔仔爸o黎機塲接我哋兩母女,係楂車回家途中,講吓兩隻仔呢三個星期係屋企o既事,隨咗有趣事之外,仲發生咗件驚險事

就發生係我哋返o黎當日,當日仲係阿姐個表姐個仔o既百日宴,所以波士頓二姑媽由波士頓o黎咗紐約,每次佢o黎紐約,當然會o黎我屋企坐吓,陪我奶奶傾吓心事,買嘢返波士頓,當我二姑奶出咗街買嘢無耐,發現Charco仔唔見咗,搵均全間屋都搵唔到,叫佢又唔應,所以估計Charco仔可能襯二姑媽出去之時,出咗門口都唔知

仔仔爸即係由樓梯走落樓下度搵,唔見,即刻返屋企搵多次,再由五樓續層搵到上十七樓,都唔見,仔仔爸已經走到喘晒氣、暈咁制,當佢行返落十五樓時,就收到我奶奶o既電話,話搵到Charco仔,奶奶話見到Charco仔係我房度走出o黎,原來個衰仔匿咗係我放衫個架度

之前仔仔爸都“立”咗眼唔見,而且見已經堆滿晒衫,無諗過佢會匿係裡面囉



除咗佢小時候鍾意係度瞓之外,真係幾年都無再見過佢走入去,後來仔仔爸係度諗,點解佢會咁反常,會匿到咁密

仔仔爸話,二姑媽o黎咗之後,佢都無嘜點出過廳,佢出去廳食嘢時,二姑媽想摸佢,佢仲fee二姑媽o忝,仔仔爸仲話佢成個下午都係我房度

有時伏係呢個位置度



最後仔仔爸諗到,可能佢嗅到二姑媽身上有Tofu味(我二姑奶屋企隻狗),佢因為怕咗呢隻味,所以成日匿係我房,但估唔到佢會匿係啲衫度,今次真係差啲俾佢嚇屎呢

另外最搞笑係,我奶奶當時見到Charco仔時,佢伸手抱起Charco仔,睇咗係咪短尾o黎,佢確定係Charco仔,至打電話通知仔仔爸,咁多年o黎,我奶奶都未曾抱過Charco仔,而且佢到依家都仲係分唔到邊隻係Charco仔,邊隻係天師仔,佢一直以o黎都係靠睇條尾o黎認貓o架咋



沒有留言:

張貼留言