2012年1月30日 星期一

阿貓地攤

上次我自己返香港時都去過兩次阿貓地攤,今次返香港,再帶阿姐去睇吓貓








有呢個唔知做嘜要帶軟燈罩o既黑貓陪我哋,一見黑貓,又好鬼掛住屋企嗰兩隻仔



餐廳內得意o既食物同攞設





以下啲相係我上次返香港時到阿貓地攤時影的





















佢哋整嗰啲食物真係好別緻的






上次返完香港,唔知點解無興趣post香港o既相,可能今次有阿姐陪我一齊返,有阿姐出吓鏡,至有意慾出番啲相,我諗或者都會陸續出番之前香港o既相都唔定


3 則留言:

  1. Cute...
    In the picture, is it you?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我個女,係我個Blog度,佢名稱叫阿姐,因為佢係我家兩貓o既家姐

      刪除
    2. I see... I visit this cat cafe yesterday...

      刪除