2013年1月4日 星期五

聖誕禮物

聖誕節前,見樓下老番藥房商店啲寵物床做特價$4.99,拿拿淋去買,送俾貓地做聖誕禮物

原本諗住會好細張,原來都唔細的,連稅5個幾真係好鬼抵呢


Charco仔伏係度都仲有好多位剩


最先係Charco仔試用,之後天師仔就o黎爭呢



最後天師仔爭贏




有時又輪到Charco仔嘆吓





天師仔又霸住囉

點知仔仔爸放工返o黎見到,話買一張咪兩個爭囉,佢又拿拿淋落街去買,我買o既時候只有兩個,我無諗住買兩個,所以只攞咗一個

後來仔仔爸兩手空空返o黎,我話另一個咁快俾人買咗嗱,佢話唔係,見嗰張貓床有啲污糟,所以唔買,佢話等佢去其他分店度搵吓

幾日後,佢終於買到返o黎,但係無貓“house”,唔知係咪佢哋唔鍾意隻顏色呢

我特登將藍色貓床放餐枱底,想佢哋會去墊度瞓嗰張紅色貓床


情願坐張墊都唔肯坐嗰張紅色貓床



終於肯用


No,No,No,只係仔仔爸洒咗啲貓草落去,天師仔至肯入去咋




不過早兩日,我都有見過天師仔上去坐,我諗佢慢慢就會接受呢個顏色o架喇

呢個聖誕節,除咗有爹娘送聖誕禮物俾兩隻仔,(阿姐都無聖誕禮物呢)

仲有好多貓友寄聖誕禮物俾我同我家兩隻仔

有牛牛媽o既牛米年曆咭、聖誕咭,年曆咭好實用,可以放係銀包,咁就可以成日見到牛米


小虎媽寄o黎o既貓零食


貓友Angle,見我鍾意砌Puzzle,特登寄盒得意o既貓貓Puzzle俾我,啲郵費仲貴過盒砌圖,搞到我真係唔好意思


好快就砌好,幾靚


Charco仔都有幫手監督我哋砌o架


仲有一個愛畫繪圖o既Blog友,送上自己畫o既聖誕賀咭


背面畫o既貓樣好可愛喔


最後今日至收到Ada五寶媽寄o黎o既禮物


真係好多嘢呢,實在太破費喇

咁多零食,仲有玩具,梗吸引到兩隻衰仔o黎八吓呢



係度再次多謝各位o既禮物,多謝各位o既心意,咁愛

令我呢個住係外國o既孤兒仔,感覺好溫暖

多謝晒


沒有留言:

張貼留言