2013年6月16日 星期日

好鬼多零食 — Part 1

幾年前,泰媽曾經寄過一啲貓零食俾我家貓地


其中呢隻內有魚乾仔的,Charco仔好鍾意食


上次返香港前,我特登問泰媽邊度有得賣,佢好似係日本買的,佢叫我去幫襯大隻美,大隻美有類似呢種有魚乾仔o既貓零食

最後我幫襯大隻美買咗幾盒“懷石”o既貓零食



Charco仔真係好鍾意食




佢仲會食到“餿餿”聲,所以我叫呢隻小食做“豬餿”


食完我成隻手板都係佢啲口水


泰媽舊年去日本玩,記得我家Charco仔鍾意食呢隻零食,特登買咗仲寄俾我,仲連同佢啲貓貓o既靚靚年曆咭送俾我,泰媽真係好有我家貓地心


天師仔雖然唔愛食,但都幫Charco仔多謝泰媽


仲有之前貓友送過我一啲魚扒俾我,Charco仔都鍾意食,所以同時又同大隻美order咗好多






Charco仔鍾意食,但天師仔就點都唔肯食









用魚扒引隻衰仔呢


睇佢幾為食


見有魚扒,Charco仔等人開俾佢食呢




天師仔只愛食雞肉,見貓友訂英國雞粒,想俾天師仔試吓,叫貓友預我一罐,點知貓友仲唔收我錢,送俾我家貓品嘗,真係多謝晒Deki



點知天師仔都係唔食,益埋Charco仔


仲有其他貓友送o既貓零食















仲有好多呢,留番下一part再講



2 則留言: