2013年6月19日 星期三

好鬼多零食 — Part 2

年頭時,Ada五寶媽又好客氣咁寄咗一大包禮物過我同貓地


相中Sheba & Royal濕糧,Charco仔只會食少少,開過後就唔會再食,我避免浪費,所以送咗俾敏姐餵佢啲公園貓

呢隻零食,我都唔肯定Charco仔鍾唔鍾意食,我諗住俾佢試吓,唔食就益啲公園貓



佢又肯食喎





最後只食咗一半,之後我每次只開半包過佢食,都總算無浪費


右邊嗰隻小食,佢都ok肯食





右邊呢隻係魚粒零食,睇,未食先舔脷呢


一開咗之後,佢嗅到好香,仲伸咗個頭入個袋入面,搞到成面都係啲魚碎碎







不過食食吓就唔鍾意食了,我都覺得呢隻魚乾有少少油,所以食剩少少都丟了

Charco仔除咗愛貓零食,佢都愛食生果,之前我都有講過佢最鍾意就係食皺皮瓜


鍾意到連汁都飲埋


睇咗咁多Charco仔鍾意食o既零食,咁天師仔呢﹖

天師仔只愛食本地出o既脆卜卜




有時佢都好咀刁,有啲味佢食食吓又唔鍾意,隔一段時間之後又會再食番,所以我哋成日都要入定啲唔同o既taste

每朝仔仔爸會有派零食o既時間,依家習慣咗,天師仔每朝都會等仔仔爸派零食




其實之前都仲有貓友送o既其他零食,不過就無影低

最後好多謝多位貓友曾經所送o既貓零食及禮物,各位都好愛錫我家兩隻黑蚊蚊,真係好多謝各位





沒有留言:

張貼留言