2013年10月15日 星期二

o黎咗四年喇

時間過得真係快,帶咗天師仔返屋企已經四年,好記得抱住佢搭電梯返屋企,行入電梯嚇屎佢
 






反肚引人



 愛係我床hea



佢同Charco仔一樣,都係好少咕嚕咕嚕,聽見佢咕嚕咕嚕,真係好難得(佢咕得好細聲,好易比其他聲音遮掩)


 愛人“媽沙處”



佢隻臭腳


佢係我間房,除咗愛瞓床之外,呢個窗台位係佢o既寶坐o黎




愛係窗台望街同等雀雀

 
 偷嘢飲





 偷奶飲






會陪爹娘上網



爹爹愛抱貓地


某日阿娘撞跌咗個膠袋,嚇到佢聳晒尾


 又愛high貓草


 初來我家時有條小蠻腰


依家纖腰不在,哈哈



睇佢身廣體胖,證明佢愛這個家,有安全感、食得飽、瞓得冧

今日聽到貓友o既愛貓離去,令我諗到將來佢哋離開我,我一定會難過死,好希望佢哋可以健健康康,開開心心陪伴多我十年八載





70 則留言:

  1. 開心嘅日子真係會過得好快,希望你地同天師仔、Charco仔,日日都咁開心喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我對住佢哋好開心,不過唔知佢哋點諗呢

      刪除
  2. 原來天師仔已與你們共處4年! 他與Chaco仔在你處好食好住,梗係由米國型男變大肚肥佬啦。。。哈哈!
    我家MiuMiu 與我們相處12年就走了。 Mocha都有12年了。。。唔知仲有幾多年陪我們?

    回覆刪除
    回覆
    1. 但Charco仔佢咁為食都食極唔肥,真係天生麗質,希望佢哋可以陪多我十年、或者更多

      刪除
  3. 希望會有好多個4年,貓哋要珠圓玉潤先至好㗎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實睇住佢變肥都幾有成就感o架,哈哈

      刪除
  4. hihi~ 我終於都搬左新屋啦, 得閒過黎探下我地啦~ :D

    回覆刪除
  5. mocha妹初來我家時,都是一樣。一個月大。

    回覆刪除
  6. 天師仔咁叻嘅, 識"蕹" 個頭落個杯度偷僕..^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 杯水滿就飲得到,杯水唔滿佢就飲唔到呢

      刪除
  7. 佢地任何動作,食,瞓,玩,疴…我都覺得好可愛架(≧∇≦)

    回覆刪除
  8. 一路都有睇妳寫 blog 天師仔入屋架 !時間過得真快 !

    回覆刪除
  9. 冇咗條腰>>>證明好食好住,你地錫到佢地燶

    回覆刪除
  10. 身廣體胖係幸福 o既証明 o黎 o架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我依家叫佢做“肥嘢”,阿姐話我衰,哈哈

      刪除
  11. 咁快四年喇...睇住佢由瘦仔變肥仔

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 我依家叫佢做“肥嘢”,阿姐話我衰,哈哈

      刪除
  13. 見到寶貝地一日肥過一日....個心真係會好溫暖...
    只要佢地開心幸福, 做阿娘真係咩都願呀!!!

    回覆刪除
  14. 回覆
    1. 我好貪心,我想要好多好多好多個四年

      刪除
  15. 天師仔係一隻好幸運嘅貓....
    好乖仔

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好乖,要多謝仔仔爸俾我帶佢返屋企

      刪除
  16. 同尐傻貓一起,時間會過得好快,希望大家的毛小孩都活潑健康,陪我地耐尐 ^,^

    回覆刪除
  17. 咁Charco又入咗门几耐呀?

    回覆刪除
  18. 眨下眼就四年,時間過得真快!我知道兩隻黑貓仔係你度一定住得開心,安全。

    回覆刪除
  19. 開心日子當然係快過啦,貓貓好長命架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我有個貓友o既貓貓依家二十歲,我都希望佢哋起碼陪多我十年

      刪除
  20. 回覆
    1. 其實嗰杯水o黎,貓地會偷嘢食,當然會識偷嘢飲啦

      刪除
  21. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔駛客氣,網友大家互相幫下啫。

      我都係誤打誤撞先搞到,其實我係電腦方面唔係好掂架。

      刪除
  22. 你去資訊主頁可以睇到網友嘅新網誌架。
    係閱讀清單下面有"新增"字,你copy網友嘅網址後,按新增會出個細d新視窗,跟住貼上就會出現網友人個名,咁你第時想睇邊個網友都得喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就係喺資訊主頁見到我曾經加入追蹤嗰啲Blog友出咗新Blog o既通知,原來copy Blog友o既網址都一樣得,真係唔該晒你

      刪除
  23. 天師仔由有腰變無咗條腰 , 証明好食好住 , 你比咗一個五星級的家佢 , 佢一定健康快樂陪住你呢~!!

    回覆刪除
  24. 我之前用 Google+留言格式,依家移除左連帶之前你地既留言一齊消失埋,有幾篇 blog 冇晒留言,所以冇得回覆你個留言呀^_^

    回覆刪除
  25. 因為想要側欄既留言顯示,所以我就取消 goole + 留言格式

    回覆刪除
    回覆
    1. 加留言顯示就要取消goole+ o既咩,點解我又唔駛﹖

      刪除
    2. 你呢個唔係goole+ 留言格式嘛!goole+ 留言格式既訪客留言【相】係【圓形】架

      刪除
    3. 原來係咁,咁用goole+留言格式好o既就係一定收到留言通知,唔駛吓吓剔通知我

      刪除
  26. 心廣方能體胖, 他對你們絕對信任關係穩定才得這樣體態啦! 我倒覺得見著也開心!

    回覆刪除
    回覆
    1. 當日入到屋企都無咩驚驚o既表現,係一隻愛有家o既貓

      刪除
  27. 佢真係全身都黑抆抆喎...

    回覆刪除
  28. 天師仔你真係揾到頭好住家呀!祝你有好多個快樂4年!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢做流浪貓時愛坐我大髀,一入咗屋就唔肯再坐,所以我俾佢“坤”咗,帶咗佢返屋企,妳話佢係咪好醒呢

      刪除
  29. nice nice ^^
    咕嚕咕嚕 即係好開心好滿足 ^0^

    回覆刪除