2013年10月7日 星期一

玩Da Bird

摷咗上次返香港時,貓友送我o既Da Bird 出o黎,睇吓兩隻仔有無興趣玩

一開始,Charco仔就埋o黎玩,睇佢都肯玩呢


之後就到天師仔玩


點知Charco仔睇緊天師仔玩時,Charco就係匿埋咗



自此之後Charco仔就唔再玩,仲好似驚咗咁

 

但天師仔就超鍾意玩



又鍾意係床褥度玩










又愛係床上玩






 

佢會喵喵叫人同佢玩,(要開好大聲至聽到佢喵咗兩聲,平時佢都係喵得好斯文的)


平時枝Da Bird放係阿姐房,佢成日帶人入房想搵人同佢玩,佢真係好鍾意玩,日日玩都唔厭




23 則留言:

  1. 係唔係突然間嚇親?所以唔敢玩?

    回覆刪除
  2. 我隻仔都超愛玩呢D羽毛㗎
    天師同charco可以跳上咁高張床褥㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁勁!咪好似爬山咁囉?

      刪除
    2. 好似片中隻貓仔咁抓住上
      http://www.youtube.com/watch?v=PHwJO9fRHHU

      刪除
  3. 哩隻雀好似貓地都好難抗拒啊!下次再同Charco仔玩,慢慢來實得\(^o^)/

    回覆刪除
  4. 貓5咪好鍾意上床玩架。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔鍾意佢係床褥頂玩,怕佢玩得忘形會跌落地

      刪除
  5. 其實到而家我都分唔出你家兩隻黑蚊蚊....:P
    貓貓多數不能抗拒da bird ,但我家素素都係坐埋一邊睇貓玩,拎埋去佢度就縮走。

    回覆刪除
    回覆
    1. 分唔到唔緊要啦,我奶奶都分唔到,佢都係認條尾o架咋,呢個玩具應該係好多貓都鍾意,唔鍾意嗰啲係另類囉

      刪除
  6. da‧bird真係百玩不厭, 我d貓貓都好中意

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都覺得呢個好好玩,貓地應該好鍾意的,但就fing到手軟

      刪除
  7. Charco仔又會180度轉變...咁奇怪!?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知係咪見天師仔玩得咁激嚇驚咗呢

      刪除
  8. Da Bird係貓貓恩物,應該冇咩貓貓抵受得住!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但有貓友話佢啲貓都係睇其化貓玩,自己唔玩

      刪除
  9. 不同的貓, 都有不同的性格和愛好!
    芬妮都搬家了! :)

    回覆刪除