2013年9月29日 星期日

Blog友的禮物

九月中Blog友 Kitty Mok o黎紐約公幹,順道來我家探望兩隻黑蚊蚊

Charco仔一直係架頂唔肯落o黎,天師仔又唔肯走埋去,又唔招呼人,真係失禮晒

貓友送上一啲小禮物,兩隻仔又唔招呼人,人哋o既嘢就八八卦卦





我都預備咗啲小禮物俾佢同佢啲寶貝,但佢係都唔肯收,咁鬼客氣,搞到我都唔好意思

早個禮拜又收到餅媽寄o黎o既禮物


靚靚貓袋俾阿姐,煲呔頸帶俾貓地

貓地又o黎八



阿姐返咗o黎,兩隻仔要變身做貓模,好靚仔








 仲有包貓薄荷紙


但好似無咩反應﹖


 阿姐都好鍾意個袋,話可以放file,已經帶咗返學了


真係好多謝貓友o既禮物

阿姐返咗o黎,天師仔又可以霸阿姐個書包了


Charco仔就搞阿姐幅Puzzle




 即係又o黎搞搞震




41 則留言:

  1. 有礼物收,人貓都开心
    阿姐好似又靓女咗~

    回覆刪除
    回覆
    1. 收到禮物真係好開心o架,阿姐返咗學一個月就瘦咗呢

      刪除
  2. 帶咗bow tie的天師仔同charco好醒神

    回覆刪除
  3. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. ...講個秘密你聴呀!.........其實我都好鐘意你果2 隻黑蚊蚊架! HAHA

    如果陌生人摸下佢, 佢會唔會考輕輕力咬下人嘅呢? (類似比個警告你: 唔好再攪我)..我以前果隻會架 !

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳鍾意我家兩隻黑蚊蚊,Charco仔唔鍾意人摸,會驚會fee人,會出手打人,都算係警告囉,天師仔都可以摸吓o既,佢唔會咬人,就算平時咬我都係好輕輕力

      刪除
  5. 打咗煲呔,醒目又靚仔喎

    回覆刪除
  6. 有朋自遠方來真係不亦樂乎~
    Charco仔張相露齒喎...好似有啲唔高興咁...XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 好耐無人o黎探我啦,真係好開心,我諗Charco仔都有啲唔高興o架,好彩無咬人

      刪除
  7. 唔理陌生人係該架! 就中意佢地够COOL, 哈哈!

    回覆刪除
  8. 氣宇軒昂,貓都要靠衣裝 :<3

    回覆刪除
  9. 未到聖誕就已經收到咁多禮物喇

    回覆刪除
  10. 嗰貓袋真係好鬼靚呀~!!!!!!!!

    回覆刪除
  11. 哎呀原來桂媽去探你.....好開心啊!!!!

    回覆刪除
  12. 仔仔媽,我係大點呀,我新BLOG:
    http://www.pigdotdot.blogspot.hk/

    ADD返我啦!

    回覆刪除
  13. 我家黑貓都好鍾意呢隻 '偉嘉' 貓小食 O架!

    回覆刪除
  14. 貓地齊齊做咗bow tie 曾?

    回覆刪除
  15. 煲呔好襯, ,型晒!
    我養左貓之後都無再砌Puzzle lu!我驚比佢破壞左我會癲呀!haha..

    回覆刪除
    回覆
    1. 帶咗煲呔,惡貓都變得斯文晒,哈哈,佢哋好衰o架,好似知道我哋緊張幅Puzzle,特登走搞,嬲屎屎

      刪除