2013年9月13日 星期五

抽水位

平時日頭無人係屋企o既時候,Charco仔多數鍾意係近門口個架呢個位度瞓覺

枕住包貓糧好似人瞓枕頭咁




又成日擺埋啲咁誘惑o既姿勢





咁您哋話啦,點忍得唔抽佢水至得o架





阿姐去完街返入屋,一見到Charco仔瞓係呢度,當然又要黐實佢同抽抽水啦





所以呢個位抽水好正o架



79 則留言:

  1. 去豆丁媽度
    "http://seeddauding.blogspot.hk/2013/09/blogspot-comments.html"
    教唔駛打驗証碼

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. 唔怕山長水遠,佢又會咬人o既話,我無任歡迎

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢以前唔俾人摸咁耐o架,會咬人o架,越大就乖咗啲

      刪除
  4. 回覆
    1. 只可以抽一陣,抽得耐唔鍾意無咬人的

      刪除
  5. Charco仔 好鬼醒...用包貓糧做枕頭

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 唔怕山長水遠,佢又會咬人o既話,我無任歡迎

      刪除
  7. 回覆
    1. Hi, 執呢個blog執咗好耐,都無時間探妳,遲啲就會正常番啦

      刪除
  8. Naie報到!第四張相的眼神好正!

    回覆刪除
    回覆
    1. 眼神好sexy,妳可以俾妳條link我嗎﹖

      刪除
  9. 得閒chok一chok丶單車都變摩托

    回覆刪除
    回覆
    1. 好句、好句,妳可以俾條link我嗎﹖

      刪除
  10. 搬了咁多你好叻,我仲未會動,face book 見啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係逐篇逐篇copy & Paste o黎呢度,Blog中o既video係copy唔到,要自己重新再post過,等我得閒啲至慢慢搞

      刪除
    2. 原來是慢慢得來的成果!

      刪除
  11. 回覆
    1. 好彩妳話我知係邊個,唔係我真係唔知妳是誰

      刪除
  12. 入嚟探妳啦
    Charco咁識嘆呀

    回覆刪除
  13. 你要同番個追縱 先追到你架!

    回覆刪除
  14. 咁誘人嘅坐姿,我都想埋去抽下水喇。

    回覆刪除
  15. 姿勢好誘人呀!一定要抽下水啦

    回覆刪除
  16. 你成個竇搬哂過來,咁叻嘅?雅虎幫你搬?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,係我係逐篇逐篇copy & Paste o黎呢度,Blog中o既video係copy唔到,要自己重新再post過,等我得閒啲至慢慢搞,網上都有人教點搬,但我覺得好複雜囉,唯有自己辛苦啲

      刪除
  17. Charco仔被人抽水抽得好開心喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢以前唔可以俾人抽咁耐o架,會咬人o架,越大就越乖,可以摸耐啲

      刪除
  18. 慢成十幾廿拍嘅小四而家黎報到喇!>///<
    咁引人法,唔抽番兩嘢,真係對自己唔住,嘿嘿嘿

    回覆刪除
  19. 你家的Charco好會擺post啊! :)

    回覆刪除
  20. 仔仔媽, 我要在我網誌的那裡按, 才可入到妳這裡呢? 一頭煙.... :-(

    回覆刪除
    回覆
    1. 我將所有o既Blog友o既link save晒係word度,我每之都係copy & paste條link o黎睇

      刪除
  21. HI,我哋又可以見面喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 你可以俾條link我嗎﹖我搵唔到你o既Blog

      刪除
    2. 唔知點解開咗個blog後個名同上面唔同咗同埋分開咗,我而家個link係http://dccshappy.blogspot.hk/
      不過呢度好似無得直將朋友blog個link係自己擺出嚟有啲唔方便,噤追蹤個度要噤幾次先入到個blog真係有啲煩。

      刪除
    3. 係啦,都係以前丫烏嗰邊方便啲,無啦啦執笠,又要我哋搬,真係衰

      刪除
  22. 回覆
    1. 都可以抽一陣,太耐就唔俾呢,會想咬人

      刪除
  23. 終於搬家完畢! 點解我睇唔到條片既?

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳係睇唔到我呢篇嗰條片﹖定我以前啲Blog o既片﹖

      刪除
  24. 請問一下點樣將六十幾個回應全部顯示出來?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該唔可一次過顯示咁多個回應,或者得,只係我唔識,sorry

      刪除
  25. wow 你好勁呀搬完屋!我仲未打包呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我其實係逐篇逐篇copy & Paste過o黎,三百幾篇,好攰呢,而且啲片仲copy唔到,仲要從頭再post過,都係等得閒至慢慢搞

      刪除