2013年9月19日 星期四

搞亂擋

某日放工返到屋企,一打開門就見到滿地都係襪


原來係Charco仔o既傑作,見到個衰仔嗎﹖



 


終於見到佢跳上去搞搞震了

 

係咪俾佢激屎呢



49 則留言:

  1. 妳冇亲眼见到,点知係CharcoaI仔?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我親眼見過一次,只係影唔切片,天師仔就算跳入去,都唔會抓晒啲襪出o黎

      刪除
  2. 紙皮箱係貓咪嘅歡樂天地,梗要去搞搞震喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁佢一定係嫌啲襪阻住晒,要抓晒出o黎

      刪除
  3. 係你地太多襪, 冇留位俾貓地瞓, charco 幫手清理啫

    回覆刪除
    回覆
    1. 多啲襪咪墊得仲舒服,做嘜抓晒出o黎

      刪除
  4. 嘩! 俾佢抄到咁多臭襪。。。。

    回覆刪除
  5. 嘜唔係做賊既會作賊心虛逃離現塲 , 有不在塲證據嘛 , 你又知 charco 仔係兇手 ???

    回覆刪除
    回覆
    1. 我親眼見過一次,只係影唔切片,天師仔就算跳入去,都唔會抓晒啲襪出o黎

      刪除
  6. 你睇 Charco仔 嘅眼神...其實佢係知衰嘅~

    不過佢先發制人....係度扮嬲...HAHAHA

    回覆刪除
  7. 仔仔媽...典解咁多袜在地下嫁...
    貓地冇幫手執番入衣柜咩 ((((暗笑..

    回覆刪除
  8. 肯定係唔夠位俾佢訓, 掟咁D出黎先夠位入..哈哈

    回覆刪除
  9. 原來charco仔對襪襪有癖好既...hehe

    回覆刪除
  10. Hi, 仔仔媽(揮手ing)我唔記得有無入過嚟打招呼~~(傻笑ing)

    回覆刪除
  11. 仔仔媽,我終於識嚟搵你,我而家似個傻婆

    回覆刪除
  12. Hi Hi ﹗我黎探Charco仔同天師仔呀 ^0^*

    回覆刪除
  13. 我會搬嚟呢喥呀 ... http://dccshappy.blogspot.hk/

    回覆刪除
  14. 新卜啱啱搞掂...
    http:neiben.lionhost.tk/blog

    回覆刪除
  15. 哈哈哈, 爭D睇唔到响個箱度...

    回覆刪除