2013年9月6日 星期五

最愛黐紙盒

貓地愛紙箱紙盒就係人都知啦,之前post 過天師仔有個私竇,都係一個紙箱o黎

不過Charco仔又唔會去霸天師仔呢個私竇,唔知係咪嫌隠閉呢

佢都係鍾意啲開揚啲o既地方







有紙盒o既地方都要去hea吓







其實我覺得佢係去搞亂檔多啲囉




22 則留言:

  1. 每貓都有個私"豆",高床軟枕偏不愛,就只愛紙兜~~HAHAHAH

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係唔愛高床軟枕,係只愛貓奴張床囉

      刪除
  2. Hi 我哋又可再績到緣喇,charco媽妳個留言要入驗證碼佢哋預設咗架

    回覆刪除
    回覆
    1. 想請教點至可以剔除啲預設呀﹖

      刪除
    2. 首先襟入設計,去左下角襟入文章和留言道有一欄顯示字詞驗證然後襟否就OK

      刪除
  3. 我來報到
    你搬咗d blog 仍然好靚, 冇走樣, 要讚下你先

    回覆刪除
    回覆
    1. 我一開就係咁o既樣,我都無整過啲咩,我見妳版面有“標籤”“追蹤者”係點整o架,指教吓我啦唔該

      刪除
    2. 設計-->版面配置-->新增小工具 (各樣工具可自由揀選)

      刪除
  4. 回覆
    1. 搵番啲貓友好開心呀,妳都多啲出blog啦

      刪除
  5. 每人(貓)一個盒咁底死呀!..

    回覆刪除
  6. 回覆
    1. 係喎,仔仔媽,張個追蹤者放返喺咗欄上便啦,唔係唸住留言都睇唔到佢,放當眼地卜竹尸,方便人哋add 你.

      刪除
    2. 點放呀,教吓我啦唔該

      刪除