2013年11月17日 星期日

曬吓太陽先

平時都唔多覺有陽光曬到入屋,竟然見到有啲光線入到屋

天師仔即刻去黐吓啲陽光,佢一定好懷念以前係樓下可以成日曬太陽






望住啲光線,瞳孔變細,變、變、變






46 則留言:

  1. 真係識嘆呀! 天師仔話: 唔該幫我帶返副黑超丫!

    回覆刪除
  2. 貓貓最鍾意冬天曬太陽。

    回覆刪除
  3. 暖暖地咁舒服~天使仔黎個日光浴先~唔好阻佢瞓覚^^

    回覆刪除
  4. 天師仔D毛比陽光照住好令好靚仔呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 天師仔︰姨姨,其實我幾時都係咁型咁靚仔

      刪除
  5. 回覆
    1. 所以咪要keep住曬古天樂o既膚色囉,哈哈

      刪除
  6. 天師仔好識嘆吖
    我d貓會籮柚向住陽光, 驚燦眼

    回覆刪除
  7. 嘩〜〜〜好舒服貢咼!!^o^

    回覆刪除
  8. 曬太陽, 正呀~
    (我係Angel^^)

    回覆刪除
    回覆
    1. Angel,How are you﹖間中曬吓太陽又真係幾正o架,可惜我家唔係成日都有陽光入屋

      刪除
  9. 個肚腩仔好可愛, 想將個頭埋入去訓(我好變態..hhaha...)

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁我都好變態,我一樣成日都係咁做

      刪除
  10. 曬太陽唔覺意露出左個肥腩 \(>v<)/

    回覆刪除
  11. 曬太陽好吖,強身健體兼殺菌

    回覆刪除
  12. 貓咪都係鐘意曬太陽。:P

    回覆刪除
  13. 曬太陽好呀!自己走去曬太陽,䜟嘆喎,石頭唔䜟嘆架。

    回覆刪除
  14. 就快到十二月,你果邊下雪未呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 上個星期落過幾個鐘,不過落地即溶,今日天氣好凍呢

      刪除
  15. 唔通想曬黑D XDDDDD

    回覆刪除
  16. 冬日陽光好正!曬下吸多D維他命

    回覆刪除