2013年11月9日 星期六

木天蓼粒

睇完之前嗰篇,其實Yuki家姐俾嗰啲貓零食之外,其中仲有一包木天蓼粒


天師仔好鍾意呢









佢好鬼high 呢,Charco仔就麻麻地鍾意





35 則留言:

  1. 好攪笑,不會食落肚嗎?

    回覆刪除
  2. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  3. banner兩隻都好靚好清楚睇到眼睛,好精靈﹗

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 應該係一種植物o黎,佢哋會發出一啲味道,貓貓嗅到會好high的,不過唔係隻隻貓都會有反應,我家Charco仔愛嗅“百花蛇草”

      刪除
  5. 回覆
    1. 應該係一種植物o黎,佢哋會發出一啲味道,貓貓嗅到會好high的,不過唔係隻隻貓都會有反應,我家Charco仔愛嗅“百花蛇草”

      刪除
  6. 回覆
    1. 咁又唔見佢哋食落肚,應該食咗落肚都唔怕呱

      刪除
  7. 回覆
    1. 啲味只有貓貓至嗅到,我又唔覺得有特別o既氣味

      刪除
  8. 佢地超like喎...我個仔就唔多like><

    回覆刪除
    回覆
    1. 係天師仔like 啲,Charco仔愛high“百花蛇草”

      刪除
  9. 我都想知到底喺乜嚟嘅?

    回覆刪除
    回覆
    1. 應該係一種植物o黎,佢哋會發出一啲味道,貓貓嗅到會好high的,不過唔係隻隻貓都會有反應,我家Charco仔愛嗅“百花蛇草”

      刪除
  10. 回覆
    1. 天師仔︰Charco唔like仲好,無貓同我爭

      刪除
  11. 咁細粒會唔會食左落肚呢?? 我果隻係一條木條黎架~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我估Yuki家姐買時都唔知係咩o黎,以為係零食,咁我又唔見佢哋吞落肚,但見佢哋有咬,仲咬到溶溶爛爛,我都係覺得一條條嗰啲襟玩啲

      刪除
  12. 我d貓都食落肚! 呢隻粒粒勁過粉, 好high架!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係鍾意一支支嗰種木天蓼,因為襟玩啲

      刪除
  13. 我阿旺最喜歡這個木天葵

    回覆刪除
  14. 小小一粒零食,就可以玩得咁開心,又食又玩,正.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對佢有反應的就happy囉,無反應的咪變垃圾囉

      刪除
  15. 睇佢high得個樣呀。哈哈.......

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢算high得斯文,都係Charco仔high嘢時個樣衰啲,哈哈

      刪除