2014年2月4日 星期二

連環圖小故事 之 夾爆妳個頭









33 則留言:

  1. 咁, 阿姐塊面有無瘦左 XD

    回覆刪除
  2. charco仔出手真係好快喎。

    回覆刪除
  3. 阿姐唔驚charco送5蚊比佢haha

    回覆刪除
    回覆
    1. Charco仔都唔夠力夾爆阿姐個頭,哈哈

      刪除
  4. Charco近睇個樣好型仔呀, 眼珠黃色咁靚既:)

    回覆刪除
  5. CHARCO仔其實係就住阿姐玩, 佢不知幾LIKE XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. No, no, no,佢咬人係攬住唔放口o架,好得人驚

      刪除
  6. Charco仔話: 我地係斯文貓, 只係想攬攬, 點知手太短... XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢平時啲舉止係好斯文,但一咬人就會攬實咬住唔放o架,好得人驚

      刪除
  7. 哈哈 XDDDD CHARCO仔 MA 沙池係唔係好爽呢 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 只可以幫佢“馬沙池”一陣o架咋,摸耐啲會咬人o架

      刪除
  8. 阿姐唔駛俾錢出去瘦面啦喎,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. Charco仔︰我仲幫阿姐拍爆啲暗瘡,wakaka

      刪除
  9. Charco仔好好笑~
    我週不時都夾硬來, 之後就比貓係咁鬧我

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈,我哋係咁犯賤,明知會俾貓鬧,都係要狂抽貓水

      刪除
  10. 我都愛強吻, 強攬! 哈哈哈!!

    回覆刪除
  11. 其實charco都想攬阿姐呀!

    回覆刪除