2014年2月20日 星期四

唔好“橙”住我瞓啦

原本瞓得好地地,瞓到冧滋滋

 
 我一開咗燈就即舉手遮光


 佢索性轉埋姿勢,遮實對眼再瞓過




 Sorry, Sorry,阿娘即刻閂燈,呀仔你慢慢瞓






37 則留言:

  1. 真係瞓得好冧噃!
    阿娘你真唔通氣!哈哈!

    回覆刪除
  2. (≧∇≦) 阿娘你真係唔鬼通氣咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 見佢反晒肚,想乘機抽吓水o架嗎,嘻嘻

      刪除
  3. 哈哈,黑毛毛一團,第一張圖要睇好耐先至辨識到佢身體各部份...

    回覆刪除
  4. 以前養個隻貓咪都係咁樣訓覺,睇見佢嘅睡姿就覺好得意。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最愛佢哋反肚瞓,可以乘機搓佢肚肚

      刪除
  5. 頭一張, 我同細媽都睇唔清係也 XDXD

    回覆刪除
  6. 我家卡樂b最like用手遮住眼覺覺豬

    回覆刪除
  7. 哈.....我覺得貓地真係好醒,識用手遮住對眼瞓

    回覆刪除
  8. 未係囉.................瞓咗開燈燦醒貓地~!!

    回覆刪除
  9. 阿娘都冇解o既 , 打擾貓哋覺覺豬 ^ ^

    回覆刪除