2014年9月3日 星期三

17 樓貓搬家了




上個星期五晚,17 樓貓搬了,佢搬咗去五樓B座,改咗名叫Marble,係囡囡o黎

新家裡面,佢會有兩個 Brother 同佢玩,一位叫Charco,另一位叫天師


即係佢做咗我個女,哈哈

講吓我點帶佢返屋企先,佢唔肯入籠,最後都係抱佢返屋企

一入屋就同佢沖涼,都算乖,無咩點掙扎



 之後帶咗佢入房抺身,天師仔乘機走入o黎昅女



 順便同佢剪埋指甲,睇,佢剪指甲幾乖





之後再帶佢返廁所吹乾啲毛,一樣咁定呢,真抵錫



睇吓佢啲肉粒幾靚,一睇就知佢未曾流過浪,之前一定有人養的


我見佢成日流口水,沖完涼仲同佢刷牙,發現佢隻門牙好鬆,第二朝發現已經剝落了

可能因為咁,佢前主人至唔要佢


依家佢可以高床軟枕,唔駛再擔驚受怕


佢仲係一隻好嗲o既貓o黎,我己經約咗同佢睇醫生,我都想佢同天師仔、Charco仔快啲friend 呢





62 則留言:

  1. 恭喜仔仔媽,又添丁,Marble好靚女,又乖又嗲,恭喜恭喜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 遇到佢都算係緣份,咁啱我奶奶又過咗身,如果唔係都唔可以帶佢返屋企

      刪除
  2. 恭喜恭喜 [拍手ing], marble 真係好乖, 你又多咗個女喇, 真開心 ^o^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,其實我好想養貓女o架,而且佢仲好嗲,我好鍾意呀

      刪除
  3. Marble好乖好嗲呀! 兩個大佬又冇fee佢都好抵錫呢~

    回覆刪除
    回覆
    1. 抱埋去會互fee,不過我覺得天師仔會讓佢,我知天師仔一定會好快接受佢,我一啲都唔擔心,Charco仔就要俾啲時間囉

      刪除
  4. 嘩﹗好開心呀,有你照顧,放心了﹗多謝你呀 <3

    回覆刪除
  5. 佢好乖好靚女呀!多一成員真開心呀!

    回覆刪除
  6. 有仔仔媽一家照顧,Marble唔使過流浪日子la,好嘢 ... 拍手ing
    佢真係好乖女 <3

    回覆刪除
  7. 尋日我先留言希望你考慮下,今日已經…
    我好開心呀!死啦,好滾動添!
    Marble 好乖女,好靚

    彈媽^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔記得讚下你兩個仔都好乖仔,對新成員態度好好啊!

      刪除
    2. 咁啱我奶奶過咗身,如果唔係遇到佢都唔可以帶佢返屋企,真係幾講緣份,相處問題,天師仔我唔驚,我知佢一定可以好快接受,係Charco仔要多啲時間囉

      刪除
  8. Marble好乖女呀多得妳哋收養佢先有個溫暖嘅家祝頤妳們一家幸福快樂^0^

    回覆刪除
  9. 嘩, 嘩, 有靚女登場, 黑白黑, 好出色Yeah ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 以後大家唔駛咁齋,只見到黑貓,哈哈

      刪除
  10. 嘩佢肯比你收留真係太好嘞! (^.<)
    剪指甲都得真係超乖! 希望三貓以後樂融融啦!
    你真係好人屎嘞,好彩有你咋! 希過marble身體冇乜大礙啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 都估唔到乖成咁,又嗲喎,都要咁啱我奶奶過咗身,我至可以帶到佢返屋企,希望佢只係有啲小問題啦

      刪除
  11. 太好啦…仔仔妈妳一家真係好人,我感动到眼湿湿添……

    回覆刪除
  12. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  13. 太好了, 你收留左Marble, 佢以後一定好幸福

    回覆刪除
  14. 真係好啦!仔仔媽,恭喜晒!

    回覆刪除
  15. 記得係yahoo blog時, 你話奶奶不喜歡你養貓, 要仔仔爸幫手做說客, 現在可讓mable入屋的確是緣分, 你兩隻仔反應好溫和, 不岀一星期一定能和洽相處

    回覆刪除
    回覆
    1. 係,記得你講過奶奶唔鐘意嘛....

      刪除
    2. 其實佢哋相處到,我係屋企時,會俾Marble出o黎,依家有時佢見到兩隻仔,都可以掂行掂過

      刪除
    3. 係囉夢媽,我依家想養幾多隻都得呢,嘻嘻

      刪除
  16. 恭喜晒....仔仔媽......
    Mable 好純.....乖女一名.....不幸中之大幸遇上你一家....褔有悠歸

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,佢真係好純,我同佢好有緣份

      刪除
  17. 哈...仔仔媽你終於領左佢返屋企...
    老公肯咩,三隻...哈終於三隻了,兩男一女...
    三隻有冇打交?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係我相公話帶佢返屋企的,暫時都係妳fee吓我,我fee吓你咁囉

      刪除
  18. 回覆
    1. 俾我遇到佢,我又無本事幫佢搵家,唯有自己養囉

      刪除
  19. 太好了!!! Marble都好乖丫~~ 希望佢地會好好咁相處啦 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢幾日進展都唔錯,應該好快相處到

      刪除
  20. 真係好少貓貓可以咁乖沖涼同剪甲喎

    回覆刪除
  21. 回覆
    1. 大家咁話,呢度o既中秋無咩特別,好似平時咁,唔同香港、澳門咁

      刪除
  22. 嘩 !! 好乖女呀!! 前主人真係勁衰, 佢咁乖如果遇到人虐貓就不堪設想, 好彩有仔仔媽, 今次真係要比1000個讚你相公 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢仲好嗲o架,咁乖咁嗲o既貓,佢前主人咁都捨得丟出街,真係好賤格,仔仔爸就係見佢咁溫純,好驚佢會俾人趕,又驚佢俾壞人捉去虐待,至決定帶佢返屋企

      刪除
  23. 有你呢個好心人收養佢,真係好! (●´ω`●)

    回覆刪除
  24. 仔仔媽真有愛心 , 抵錫呢 , 希望Marble 快啲同兩個哥哥熟絡啦~!!

    回覆刪除
  25. 回覆
    1. 除非見唔到,見到真係忍唔住,而且依家我又可以加貓,算係我哋o既緣份

      刪除
  26. 仔仔媽,你真的非常是大好人呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 見到真係唔忍心,我又無本事幫佢搵家,唯有自己養咗佢囉

      刪除
  27. 你好犀利呀, 第1日入屋又沖涼又剪指甲
    我果隻入左屋成個月, 我都未做到呀 (T_T)

    回覆刪除
    回覆
    1. 估唔到佢咁乖,不過住落咗,開始有脾氣了,衰仔

      刪除
  28. Marble 適應得好快, 咁快就識上床zzzZZZ

    回覆刪除
  29. Marble 能加入呢個愛心家庭,是他的福氣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 要講緣份,仲要講天時、地利、人和

      刪除