2014年8月25日 星期一

17 樓養o既貓貓

上個星期三,見大廈大堂有人貼咗張咁o既紙


後來仔仔爸係17 樓再上天台嗰層發現咗呢隻灰貓


初初見到我哋好驚人,不停咁鬧人,仲走咗去,我哋都知佢驚,只放低糧水俾佢就走

第二日,再上去睇佢,見佢係度望緊街




因為知佢驚,所以都只係放糧水俾水,都唔敢“把打”佢,但佢已經無走貓,又鬧少咗人,我仲放張舊毛巾俾佢瞓



今日第五日,上到去見俾佢嗰啲舊毛巾、乾糧碟、水兜都唔見晒,應該係俾啲清潔工人丟咗,我放低罐頭同乾糧,因為無咗個水兜,我要之後再上去俾水佢

我臨走時嘗試摸吓佢,原來佢好鍾意俾人摸o架


之後再上去俾水佢、佢已經食晒罐罐頭,再俾多張舊布佢墊住瞓

呢張相佢伸咗小小脷仔出o黎,好得意o架


又再次摸佢,摸到佢好想瞓低反肚


想討摸呢,又伸咗少少脷仔出o黎,可惜影得唔清楚

臨走時影o既相,佢個樣好似有啲唔捨得我咁,係咪我諗多咗呢


我估佢應該係俾人遺棄,因為佢會嗲人o架,都未睇到係仔仔定囡囡,唔知絶咗育未

我會每日餵佢,仲有我有幫佢執貓屎,以免有人討厭佢,希望啲人唔好趕絶佢啦







26 則留言:

  1. 阴公啰…不如仔仔妈妳带佢返屋企啦!

    回覆刪除
  2. 希望佢唔好比人趕絕,有善心人收養佢就好咯 …

    回覆刪除
  3. 我以前都好似你咁,養過一隻街貓,後來又走左出街無回來。個種感覺我知道架,可以嘅話你地繼續照顧佢喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 餵佢係無問題,只怕有一日佢唔再出現,又唔知佢點,會好心痛

      刪除
  4. 好可憐呀, 可唔可以搵到人收留佢呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 搵人收養唔係咁容易,依家唯有餵住先,見步行步啦

      刪除
  5. 貓貓知你鍚佢, 佢唔再驚你之餘仲好鍾意比你摸, 希望佢快 d 搵返個家啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都估唔到佢咁嗲,幫佢搵家唔係咁容易

      刪除
  6. 靚貓啊,陰功 . . . 搵到人領養就好咯﹗

    回覆刪除
  7. 貓貓好橙丫,搵唔搵到人收留佢呀!

    回覆刪除
  8. 回覆
    1. 我又唔識英文,個女又唔係度,都唔知去邊度搵義工,記得好耐之前,試過e-mail啲動物組織,都無覆過

      刪除
  9. 回覆
    1. 佢啲毛好“旱”o架,我覺得就算佢之前有主人,都照顧得佢唔好

      刪除
  10. 點算呀? 咁落去都唔係辦法喎...

    回覆刪除
  11. 你收養了貓貓?如果是,就好了,遇上也是緣份......

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係好講緣份,如果兩個月前我遇到佢,都唔可以帶佢返屋企

      刪除