2015年5月10日 星期日

為食貓

我家Marble仔真係好鬼為食,晚上開飯時一定有佢份





 走埋上枱,俾人鬧都要去嗅啲餸


 俾老豆趕返去梳化





未開飯, 係廚房已經昅到實


每次食罐罐都食得最快,等洗碟


每日我放工返o黎 ,都會蒸雞肉俾天師仔同Marble仔食

仔仔爸訓練Marble仔要坐好至有得食


天師仔食蒸雞肉係要人餵的,Marble仔食完佢嗰份,又o黎睇吓有無得分,我通常都會分啲碎雞肉過佢


 某日我買咗個吞拿魚包返o黎食,我又分啲吞拿魚俾呢隻為食貓食




有時朝早會整火腿蛋三文治做早餐,呢隻為食仔又睇中我啲火腿呢




有貓搶嘢呀

 
搖吓個零食袋,叫吓佢就由房度走出o黎食,依家唔駛叫喇,聽到零食袋聲已經自動浦頭了


我食緊炸雞,Marble仔又o黎嗅,又伸手問我攞


Charco仔都為食架,不過就比Marble仔好好多 ,某日買咗墨魚返o黎食,Charco仔嗅到味呢,又想分一杯羮,當然無俾佢食啦



某日阿姐整周打蜆湯俾我飲,Charco仔上枱偷啲罐頭蜆肉水o黎飲



天師仔就最乖,又唔為食,但有時我食Cereal,佢都會o黎偷我啲奶飲


確實,家中有為食貓又真係好有趣




30 則留言:

  1. 你 d 餸太香, Mable 仔完全不能自控 haha

    回覆刪除
  2. 我唔會俾table food 貓地食, 所以標妙唔會上枱

    回覆刪除
    回覆
    1. 一般我哋都唔會俾,但呢隻衰貓係都要o黎嗅吓八吓

      刪除
  3. Marble好似金魚食唔飽咁嘅
    Charco仔唔食蒸雞肉㗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,係囉,我都係咁話Marble仔,佢金魚肚o黎,Charco仔唔食雞架,佢要食海鮮

      刪除
  4. 為食...都係佢地可愛之處喎^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係好可愛,但又俾佢激屎囉,成日上枱、入廚房偷嘢食,仲會摷垃圾筒,唉

      刪除
  5. Marble 仔咁偷食法 , 唔怪之得肥咗咁多呢 , kaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢金魚肚o黎,成日食,好似食極都唔知飽咁

      刪除
  6. 回覆
    1. o黎咗我屋企半年咋,已經肥過天師仔了

      刪除
  7. 為食貓,防不勝防....... ;P

    回覆刪除
  8. 唔為食邊有精力逗你開心呀,媽咪^^

    回覆刪除