2015年5月3日 星期日

貓地愛玩啲咩﹖

天師仔愛玩毛毛棒



愛係梳化底匿埋玩









仲鍾意匿係浴缸度同人玩


其實佢最愛玩都係Da Bird,每日都想我同佢玩




Charco仔佢咩都可以玩一餐,飲管、筷子、彈彈波、繩、絲帶呀咁




對外賣筷子,Charco仔玩玩吓,俾天師仔霸咗o黎玩


絲帶



Marble仔鍾意玩呢條貓草魚,不過已經唔知俾佢玩咗去邊了




愛玩紙波波




Charco仔都愛玩紙波,俾阿姐整蠱呢


某年暑假阿姐男朋友仔帶埋塊滑板上o黎坐,睇吓Charco仔幾定,都唔驚


而天師仔呢,阿姐話佢自己踩上塊滑板度,一見佢郁就嚇到走鬼咗了,哈哈




21 則留言:

  1. 我覺得貓地最鐘意玩唔駛錢嘅嘢,以前買咗多玩具俾佢真係嘥晒

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啊,玩條毛、貓砂都好開心,我好少買玩具,貓床都係~~

      刪除
  2. 佢哋好簡單, 乜都玩得一餐, 有人陪玩就更加好 XD

    回覆刪除
  3. Charco 仔真係叻.................坐上去唔驚 , 我咕碌仔都驚呢 , kaka

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能至細慣咗放佢係啲袋呀、箱呀、墊呀,將佢拉來拉去,所以佢唔驚囉

      刪除
  4. 車車淨係鍾意去街咩都唔玩架

    回覆刪除
    回覆
    1. 車車唔鍾意咬公仔o既咩,咁又可以慳番好多玩具錢喔

      刪除
    2. 咁要買多啲好嘢過車車食

      刪除
  5. 回覆
    1. 都係o架,其實都唔駛特登買玩具過佢哋

      刪除
  6. 我個兩位淨係鐘意肉搏 XD

    回覆刪除