2015年4月26日 星期日

親子時間

好多時我係廳睇電視的話,都會瞓係度,等Marble仔自動投懷送抱








就算坐係度都會黐到實




Charco仔同天師仔係唔會主動黐埋o黎,但天師仔比較好一啲,係可以俾人黐吓佢













某一晚,Marble仔上床黐住老豆,仔仔爸幫佢R下巴,冧到佢呢


冧到暈咗,哈哈
 





24 則留言:

  1. MARBLE仔真係好嗲, 有個仔咁嗲, 你唔使恨女啦 XP

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢都係一時時o架咋,希望有隻仲嗲啲的

      刪除
  2. 我隻小吉同傻豹見我一坐梳化都實走上嚟我大脾ga~~~要我幫佢哋R下巴.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢哋好嗲喎,Marble仔就唔會坐大髀的

      刪除
  3. 你又好啦!好sweet!我家中那位只會有事所求(R痕)先會行埋黎><

    回覆刪除
    回覆
    1. 我家Charco仔係為咗零食至會嗲人o架

      刪除
  4. 回覆
    1. 佢哋唔鍾意人攬到好實,俾肯輕輕摸住

      刪除
  5. 真係冧爆!我兩隻仔要睇佢地心情先黐人

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實隻隻貓都係咁啦,有事就鍾無艷、無事就夏迎春,哈哈

      刪除
  6. 仔仔爸點解將條褲拉到咁低嘅 ? wakakaaaa

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔知喎,佢個大肚腩“頂”住呱,又或者係條橡根鬆呱

      刪除
  7. 真係好冧 好懷念呢D親子關係...

    回覆刪除