2015年4月15日 星期三

正日食蝦蝦

上次預祝Charco仔生日,比阿娘搵咗笨,尋日係正日,所以放工特登去買新鮮蝦返o黎補償番俾佢

係廚房蒸緊蝦時,Charco仔同Marble仔已經嗅到味,成日走入廚房阻住晒, 唯有困佢哋入房

兩貓都好心急想出房搵蝦食




天師仔想拯救Charco仔嗎


蝦蝦準備好了,準備三碟


其實天師仔從來都唔食海鮮,不過仔仔爸話預埋佢睇佢食唔食

先放Charco仔出房


一上到枱想同佢同碟蝦影張相都唔得,一見就搏命食



 放Marble仔


競食大賽開始,哈哈




 Marble仔見仔仔爸餵天師仔食,走咗去睇,天師仔迫佢都唔食


叫番佢返黎食




食完見到我哋開飯,又昅到實



仔仔爸已經一路剝一路請Charco仔食






見到我剝蝦,又走o黎等食




已經一邊剝一邊請佢哋食

Marble仲要伸手偷蝦食


最後無得食,趕咗佢哋落地,都仲要係身邊睇住唔肯走


 預咗隻為食Marble仔一定會入廚房摷垃圾筒,好彩一早已經綁住個垃圾袋,無得摷









26 則留言:

  1. HAHA~~Charco仔係咁催你哋比佢食.....Marble仔又會咁八卦ge......

    回覆刪除
    回覆
    1. 無嘜幾可有蝦食,當然心急啦,Marble仔以為人哋嗰碟大啲呢

      刪除
  2. 哈哈哈……我最喜欢为食猫!

    回覆刪除
  3. 有好嘢食梗係搶住、搶住喇。

    回覆刪除
  4. 真係好中意食蝦, 識食!天師仔唔中意食?不過我家ding都唔中意食人食既嘢, 只食貓糧!

    回覆刪除
    回覆
    1. 蝦、蟹,都係Charco仔o既至愛,而且唔係成日有得食,天師仔只愛食雞肉

      刪除
  5. 回覆
    1. 白灼游水蝦,一定好味啦,啲雪藏蝦,Charco仔食完會嘔o架

      刪除
  6. 天師仔想拯救Charco仔嗎>>>兄弟情深喎,wahaha...
    Charco同Marble真係超愛喎,食極都唔想停

    回覆刪除
    回覆
    1. 天師仔梗係戥Charco仔慘要困房,Marble仔可能係第一次食啲咁正o既嘢,而且唔係成日有得食,梗係食到停唔到口啦

      刪除
  7. Charco 仔 & Marble 仔食到停唔到口 hahahaha~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係成日有得食呢,Marble仔可能係第一次食啲咁正o既嘢,哈哈

      刪除
  8. 有番啲正嘢食咁都好啲﹗

    回覆刪除
  9. 我隻CoCo只好魚片,不好海鮮,不像我,哈哈。

    回覆刪除
    回覆
    1. 每隻貓o既口味都唔同,好似天師仔咁,佢唔愛食海鮮,只愛食雞用

      刪除
  10. 一次過可以食咁多隻蝦? 我得一隻蝦食咋~!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係唔係成日有得食,所以俾佢哋食多啲,而且啲蝦好細隻,又撕到細細舊,最多都係十幾隻

      刪除