2015年4月12日 星期日

搵笨生日會

Charco仔四月出世,今年8歲了,今日出開街,買咗個吞拿魚批返o黎同Charco仔慶祝


呢頂帽仔係上次阿姐買天使翼時一齊買的





天師仔都上枱八吓係咩o黎



我都知Charco仔唔鍾意食o架喇,其實係佢阿娘我鍾意食囉,哈哈

仲益埋隻為食Marble仔o忝







阿娘無生日禮物俾貓地不特只,仲要貓地自己扮禮物





我呢個阿娘都算衰囉,wakaka






33 則留言:

  1. Charco 8歲啦,生日快樂!健康開心!
    Charco 細我隻肥貓一歲

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,話咁快就8歲,開始好驚佢哋踏入10…歳

      刪除
  2. Charco 仔生日快樂!身體健康

    回覆刪除
  3. Charco 仔~ 生日快樂, 健健康康!!
    你下次買多樣嘢啱 Charco 仔食架啦 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,正日我會補償番俾佢的,放心

      刪除
  4. 阿娘真百厭,呢個生日會最開心的是阿娘 ^ ^
    祝 Charco仔身體健康,開開心心 ^3^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,我呢個阿娘不嬲都鍾意整蠱貓地,超衰呢

      刪除
  5. 生日快樂!!健健康康!!扮禮物都幾可愛呀

    回覆刪除
  6. Charco 仔生日快樂, 身體健康

    回覆刪除
  7. 祝Charco生日快樂、身體健康!
    大家分甘同味,好乖喎

    回覆刪除
  8. 祝 Charco 生日大快樂 , 永遠都開開心心 , 身體健康~!! ^0^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,只要有正嘢食,Charco仔就會好開心

      刪除
  9. 祝Charco生日快樂!身體健康!

    回覆刪除