2015年4月5日 星期日

Set 定“架步”等貓黐

一星期得一日休息,無特別事都唔會出街,由其早排天寒地凍又落雪,梗係留係屋企好過啦

最好就係匿係張床,冚住被煲電視劇、睇影碟

每次坐好,舖好張被,貓地就會自動走上床陪住我,由其係Marble仔,黐到實





 煲水好大聲





  仲要摸摸服務
 








最後爽到瞓著




 有時會係天師仔o黎陪我,佢唔會好似Marble仔咁黐到實,會係床一邊咁陪住我

 其實佢都好乖仔








有時仲會兩隻一齊呢










23 則留言:

  1. 你就好啦,可以左擁右抱

    回覆刪除
    回覆
    1. 無左擁右抱,每次都係摸住一隻之嗎

      刪除
  2. 妳地個邊仲好凍呀?
    其實佢地三隻會唔會呷對方醋㗎?

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 我曾經show過個頭……殼頂架,哈哈

      刪除
  4. 一路煲劇一路有貓陪 , 真係好窩心呢~!!

    回覆刪除
  5. 我以家都好想瞓, 好掛住屋企張床呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 去澳門拜山呀, 朝早7點起身, 仲早過返工, 9點幾先返到HK

      刪除