2018年5月6日 星期日

近況

成個幾月都無出過Blog 了,因為之前個Backup Hard Drive 壞咗,所有啲相都儲晒係裡面,依家無晒,心情真係好差,所以都無心機出Blog,(再加上有啲懶😝)


連阿姐都投訴話我唔出Blog,又少send 貓地o既相比佢,佢無得睇貓地

我家五隻寶貝都好好喔

Charco 仔


天師仔


Marble 仔,仲係咁爛瞓


奇哥仔,都仲算好黐身


Chewy 仲係咁靚女


上個月係Charco 仔11 歲生日,無忘記,特登同佢慶祝,不過無特別買正嘢比佢食,只係佢可以獨享半條魚扒




係街見到舖頭貓,又比人摸,好開心呢

呢隻舖頭貓,見到佢時,佢眼甘甘咁望住喺馬路隻白鴿,真係好驚佢會撲出馬路


放咗工去完圖書館,行呢條路返屋企,有時都會遇到呢隻舖頭黑貓




今個冬天真係好漫長,踏入五月至正式回暖,見到週圍啲花都開晒,每一棵櫻花樹都開得好燦爛




除咗春暖花開o既日子,仲係貓地換毛o既季節,至從農曆新年後,公司只開五日,星期六有時瞓醒,我會自己走去食早餐,好鍾意食呢間小食店o既炒麵,好夠味,而且貪佢唔駛比小費


食完早餐返到屋企,就係大掃除o既時間,我會全屋掃清啲貓毛,仲會抺地

以下呢啲只係每日係屋企見到o既貓毛,其中一部份,因為貓地換毛o既關係,真係每日都見到週圍都係貓毛


唯有每日好勤力咁清啲貓毛


18 則留言:

  1. 我好明白你
    之前我個三叔手機壞左, 完全整唔番, 最慘裡面啲相無 backup T-T
    最鐘意 Marble 仔張相, 佢瞓個樣好冧

    回覆刪除
    回覆
    1. 最慘係多年既相都無晒,真係欲哭無淚
      Marble 仔仲要瞓到伸晒脷,cute都不得了

      刪除
  2. d 嘢冇哂真係好唔開心
    媽媽星期六放假, 最開心應該係貓哋, 有人陪 haha
    見到 d 花咁靚, 心情都好會 d

    回覆刪除
    回覆
    1. 預咗會唔開心一排,不過一諗起多年啲相都無晒,真係好心傷,唯有睇多啲開心嘢令自己開心啲啦

      刪除
  3. 噢...原來如此...冇晒相又真係好灰... - -"""
    不過要出blog 呀,miss u 呀....

    回覆刪除
    回覆
    1. 一諗起多年啲相都無晒,真係好心傷
      blog我點都會出既,最多未必咁密囉,點都好多謝妳支持

      刪除
  4. 無哂d相... 真係好心痛 > <
    補祝Charco仔生日愉快,身體健康,聽哂阿娘話 ♡
    香港天氣凍極有限,大帝s日日好似換毛咁, 除咗同佢地梳毛外,都要吸塵.

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我都有晒相既習慣,但啲風景、貓相都無晒
      多謝,佢有零食就會聽話
      毛就人人都梳,除咗Charco仔,隻隻都愛梳毛,成日螺人梳毛

      刪除
  5. d科技嘢真係靠唔住……相無咗,真係激氣。但blog友仍在呀。
    祝Charco仔生日快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝,無晒啲相,我覺得真係好慘呀

      刪除
  6. 歡迎歸隊!我自己覺得無心機就停下,到有心機再寫番,最緊要隨心唔好俾自己壓力!

    知道幾隻貓地都健健康康就最開心!Happy belated birthday dear Charco仔!要身體健康啊!

    回覆刪除
  7. 我仲以為妳返咗新工唔得閒寫blog

    回覆刪除
    回覆
    1. 一來啦,份新工六點收工,閒日就一定無時間寫,得weekend,其實自己又懶

      刪除
  8. 我都有咁諗見你無新 post,原來機件故障,依家整返好未呀

    回覆刪除
  9. 貓地個個都咁精伶,睇見都好開心呀!

    回覆刪除