2018年5月13日 星期日

今年母親節

平均每個月都可以見阿姐一次,但四月份阿姐都無返過,所以我都成個幾月無見到阿姐了,咁母親節喎,阿姐一定要返見吓我,同我慶祝母親節啦

星期五阿姐一收工就車返,今次佢自己返,撇甩男友仔,咁啱呢日仔仔爸要送貨去波士頓,會好夜至返,所以我一放工就即刻返屋企餵四隻仔同孫女,我約咗阿姐去St.Mark 食日本嘢,咁啱阿姐個Best friend Tracy休假,阿姐見我都好耐無見過佢,而且舊年我返香港時都買咗啲手信比佢,所以阿姐約埋佢一齊食晚飯,一齊約係St. Mark 等

去到St. Mark 已經見到Tracy,其實我好鍾意Tracy,佢又乖又靚女,我都當佢係自己個女咁,當時阿姐仲未到,我同Tracy 就係街邊啲凳坐住等,Tracy佢送咗扎花比我呀


傾咗無耐,阿姐泊好車就到,近排我少食日本嘢,所以阿姐就我食日本嘢,就去呢間










難得無仔仔爸係度,又唔駛趕返屋企,雖然已經食到好飽,都轉去附近再食甜品,再傾多陣



Tracy 都係鍾意食榴槤之人,所以叫咗兩款有榴槤甜品

返到屋企,都無貓理阿姐,Chewy 更加匿埋咗,到第二朝,Chewy都唔係好敢埋阿姐身

襯仔仔爸係床同Chewy 梳毛時,Chewy 肯比佢阿娘摸吓同梳毛


我哋食完早餐,Chewy 又想搵人玩


隻爛瞓Marble 仔,一邊陪人、一邊瞓覺


Chewy 真係好鍾意梳毛,阿姐又乖機摸摸佢


原本阿姐打算同我去做Spa,但我又M 到,所以去唔成,我提議去high tea,阿姐搵到間係高級酒店裡面有個high tea好正,同我去,我哋就搭subway 去






點知去到話無reservation 就無得食,但上網都無話明需要訂枱,咁無得食就算啦,咁阿姐又上網search 睇吓附近仲有無,咁比佢搵到間專買Macaron 舖頭有tea set 食





最上層嗰幾粒棉花糖超甜,中層嗰三粒Macaron 其中一粒檸檬味最好食,下層嗰件朱古力cake 好味,唔算太甜,其餘嗰啲就真係麻麻地

High 完tea,再搭subway 返St. Mark 附近行吓,再行返去St. Mark,因為約咗仔仔爸係St. Mark 食蕎麥麵,呢間嘢一直都想試,因為仔仔爸鍾意食蕎麥麵

呢間其實就係之前嗰晚同阿姐Tracy 食飯嗰間斜對面





真係試過就算,啲嘢真係唔算好食,覺得咁價錢唔值囉

仔仔爸送我的母親節禮物係“一個希望” ,不過已經無希望了😞


今朝一齊去食粥


食完早餐我陪阿姐去買啲嘢就返屋企,一入屋奇哥仔就黐住我,咁我比奇哥仔黐吓阿姐



 後來Chewy 唔驚佢阿娘比摸摸了


今日又落雨,怕塞車,所以我陪阿姐去買埋中東飯盒就返康州了,臨走前要錫錫貓地




當我送完阿姐返上樓,見到Chewy 仍然瞓緊,直至啱啱奇哥仔上床搵我佢至醒



又要到下個月父親節至見到阿姐了




18 則留言:

  1. 阿姐好乖呀,都話生女好,女大左都好心的,嘻嘻....
    做咩遮住自己啊? XDDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 所以我鍾意女,生一個就算
      費事嚇親人,哈哈

      刪除
  2. 母親節妳們過得好豐富呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要個女係度陪住我,就算齋係屋企唔出街,都無所謂

      刪除
  3. 阿姐真係好乖女
    你地平時會唔會用skype個類見下?

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姐算係咁啦,都好少,就算傾電話都係間中傾

      刪除
  4. 食物係其次,最緊要阿姐心裡記掛阿娘,又肯花心思安排節目,好乖女!

    回覆刪除
  5. Tracy 好靚女! 母親節快樂!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係囉,Tracy 仲靚過阿姐呢,妳都母親節快樂

      刪除
  6. 你都多人錫啦,朋友仔會孝順你。 我都係唔鍾意食蕎麥麵,我覺得點煮都唔入味。 反而烏冬會好食D。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪只得嗰幾個人錫我囉,我都鍾意食烏冬多過食拉麵

      刪除
  7. Chewy 少見阿娘, 要少少時間 warm up haha
    阿姐好乖, 母親節返嚟陪你, 3個靚女一齊食飯, 實好開心, 可惜少咗仔仔爸 hehe

    回覆刪除
    回覆
    1. Chewy 算warm up得快,佢都可能覺得阿姐有啲熟識
      就係無咗仔仔爸係度,我哋至傾得咁爽,所以一啲都唔可惜,仲勁開心

      刪除
  8. 回覆
    1. 都要睇佢乖唔乖,不過女就點都會黐家啲

      刪除
  9. 你哋感情真係好好啦!我都好耐冇返嚟探一班Blog友了!🐈

    回覆刪除