2018年7月9日 星期一

嘆“高茶”

尋日因為要去表姐屋企開Party,所以阿姐星期五一放工就自己車返

 今次Chewy 見到佢阿娘已經無匿埋,不過佢係走廊時,都係唔比摸,但一上床就肯比佢阿娘摸了,真係開心屎佢阿娘,阿姐仲同佢梳毛,梳到冧晒




食完飯阿姐霸住我部電視要追佢睇緊嗰套TVB劇,Marble仔主動陪阿姐睇電視


第二朝起身,一齊去我鍾意食嗰間茶餐廳仔食早餐,之後仔仔爸就去買餸,我同阿姐就返屋企hea



上個月母親節時,阿姐諗住同我嘆個高貴High Tea,點知無定位無得食,阿姐一早上網買咗呢個High Tea set優惠,兩個set 只需要比 $99 (原價要$69 一set),因為食唔到,張e-coupon 8月份就到期,阿姐諗住橫掂都返,所以想星期六同我去食咗佢,咁今次梗係先訂定位先啦




但呢日見有幾張空枱都無放reservation






見到個果jam 嗎,係新鮮果jam ,連我唔係太鍾意食果jam 的,都覺得非常好食


嘆咗個幾鐘,就同阿姐搭subway 去行街街,一行出酒店外,就係著名“中央公園”其中一個入口,呢個入口近住中央公園動物園,呢日咁好天一定好多人去行公園


行完街返到屋企,Chewy 肯主動上床比佢阿娘摸摸


今次阿姐想摷番條靚裙出,因為遲啲要出席男仔友親戚婚禮,奇哥仔又乘機走入衣櫃搞搞震




到咗星期日,等仔仔爸買齊嘢食,就出發去表姐屋企,今次我坐阿姐部車,男友仔佢都會自己車去

今次出席人數比較少,所以今次無預太多食物



大表姐好豪,叫咗部雪糕車停門口,叫大家任食,佢埋單,真係開心屎啲小朋友,啲小朋友仲可以走上雪糕車裡面



每年呢個月份,大表姐一定會開Party,除咗開放遊泳池外,又係慶祝埋啲小朋友生日



其實都係有個籍口,可以一家人聚吓唧,下個月又會再開多次Party,不過唔知到時阿姐得唔得閒去呢




18 則留言:

  1. 任食軟雪糕 🍦 聽到都開心 😋

    回覆刪除
  2. 大表姐真係好有心呀,家族gathering有好多預備功夫要做!我估佢最想就係見到每個家庭成員都出席都enjoy! :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 但因為佢住得遠,每次開party 唐人食物,都係仔仔爸負責係唐人街買入去,有時就每個family 自己整啲食物去,今次仔仔爸炆咗好多牛肚

      刪除
  3. 雪糕車任食雪糕!!!!我唔係小朋友聽到都會開心到癲!
    阿姐好孝順,唔係母親節食都有好處,就係唔使咁多人可以慢慢嘆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係連啲大人都好雀躍,除咗我,阿姐真係算好乖,佢好錫我

      刪除
  4. 呢個party 攪得很盛大,很有心思。你女兒很孝順,成日返來探你哋又同你哋去食野。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最主要係表姐屋企夠大,又有游泳池,啲小朋友有嘢玩,表姐好好客,其他family 叫埋自己朋友都可以,平均一個月至見阿姐一次,佢都算係咁啦,肯抽時間陪我

      刪除
  5. 回覆
    1. 都好大份,如果要食都勉強食得晒的

      刪除
  6. 個high tea成三層樓咁高,真係見到也想食。
    call埋雪糕車任食,呢個party好正。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港好多high tea set都好正
      表姐今次好豪氣

      刪除
  7. 回覆
    1. 佢好鍾意梳毛,一見阿公行入房,就即刻跳上床要梳毛

      刪除