2018年7月6日 星期五

有貓B

前日係美國國慶公眾假期,我都係喺屋企度hea,hea 到中午,仔仔爸個WeChat Family Group,佢個姨甥仔 send 咗兩張相 ,話佢屋企個後yard 發現四隻貓B



嘩,我哋呢幾個愛貓Family 即刻大為緊張,啲貓仔真係好可愛









仔仔爸個姨甥仔,講明佢唔會養啲貓,佢只鍾意養狗,而我大姑奶都唔會養,我哋就幫手諗吓有無人要啲貓仔,我問過我個舊同事,佢一直好想養貓,但媽咪唔比,但最後佢想要兩隻貓B,話可以養係佢男朋友屋企,而阿姐又話想養一隻,我姑仔話佢又要,不過佢應該唔係自己養,我諗係佢公司啲同事想養

但貓B 仲需要貓媽媽餵奶,又唔可以帶走佢哋,所以阿姨甥仔,將貓B放係後yard 個籠度,等貓媽媽餵佢哋,仲諗住買啲貓糧餵貓媽,等貓媽有充足奶水餵貓B,諗住等佢哋大啲再帶走

不過尋日收到nephew 消息,話啲貓B,已經比貓媽媽叼走晒了,其實我都估到會係咁囉,當貓媽媽知道比人發現咗,就會帶走貓B

我只係覺得好慘慘囉,街上又會多幾隻流浪貓,貓媽又會繼續不停咁生貓B,唉



14 則留言:

  1. 我屋企以前都養過貓B, 我地開貓奶粉餵佢
    希望佢地最後會有好人家收留

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都希望係咁啦,諗起又多幾隻流浪貓就真係好心痛

      刪除
  2. B頭, 翩翩, 緣緣
    都係貓B咁湊大
    眠乾睡濕...

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然貓B得意又可愛,但我情願留底貓媽,唔希望佢再流浪再繼續生B

      刪除
  3. D貓b真係勁得意呀!如果當時捉埋貓媽就可以一家收編喇,不過好方面唸貓b有貓媽照顧存活率高d嘅!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當然希望能將貓媽一齊收編,我情願留底貓媽,都唔希望佢再流浪再繼續生B

      刪除
  4. 貓b真係好可愛呀!即係貓媽本身係流浪貓驚人而唔係大肚後被遺棄。。。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,係流浪貓呀,依家將會又多幾隻啦,唉

      刪除
  5. 隻隻都靚。 貓媽媽很保護BB喎。希望佢哋揾到好主人啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. 貓媽既本性係咁,如果可以keep到佢哋,一定會幫佢哋搵好主人

      刪除
  6. 如果貓媽媽係有人養的話,會有主人安排嘅。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果有人養都唔幫貓女絶育就已經唔應該啦

      刪除