2020年6月14日 星期日

愛我,還是愛毛毡﹖

早排我幾乎日日都係廳睇電視,天氣仲係乍暖還寒,所以我坐梳化時,都仲會冚張毛毡係身,咁貓地就會走上我大髀度坐









有時Mango 仔會趕走人哋要坐我大髀



 就算唔坐我大髀,都要黐住張毛毡






就算我唔坐係梳化,貓地都要黐實張毛毡






不過呢兩個星期開始熱,我已經唔需要張毛毡,又將毛毡收埋,雖然無咗張毛毡,好彩貓地都會黐實我






不過可以好肯定天師仔只愛張毛毡,因為我身上無咗張毛毡,佢係唔會坐我大髀的


12 則留言:

  1. 回覆
    1. 佢都係睇貓嚟蝦,奇哥佢就唔敢蝦呢

      刪除
  2. 佢地肯主動坐上黎嗰下已經冧爆!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,可以一邊睇電視,一邊摸貓貓

      刪除
  3. 好怪d貓,有毯響腳上就一定坐上嚟,但獨立一對腳或獨立一張毯又未必會坐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳講得好啱,應該佢哋係鍾意墊住啲嘢嚟坐

      刪除
  4. 有佢地陪你睇電視,係咪好正呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 梗係正啦,一邊睇電視,一邊摸住佢哋

      刪除