2020年6月25日 星期四

貓地週圍匿

平時貓地除咗食,最多時間就係搵地方瞓覺







有時真係搵唔到Minnie,因為佢太細粒,好似如果佢匿係廚櫃頂,佢再瞓入啲,我唔擔凳仔望都見唔到佢


 試過搵佢唔到,唯有放棄,終於有日佢係個面前捐入個買餸車仔度,先知佢匿咗係呢度





我亦都試過眼大睇過籠,佢就瞓咗係枱上面個紙袋度,我都睇唔到









近排Minnie 鍾意瞓係個襪箱度,仔仔爸依家仲特登攞走啲襪,放個墊比佢瞓呢



張貓床放咗係貓樹底,Mango 走咗入去瞓,呢個位又算係隠蔽地方



每晚我臨瞓前,都一定會去搵吓啲貓地去咗邊度瞓,連續兩晚,見到Chewy去咗瞓公公瞓覺



我send 比阿姐睇,阿姐問點解Chewy 咁乖去陪公公瞓,我話得兩晚咁多啦


10 則留言:

  1. Minnie真係匿得好埋呀,勁可愛!

    唔知佢地之間係咪互相知道大家匿喺邊,唔會盲舂舂去咗人地個竇嘅呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 都未必架,有時啲竇口比貓霸咗,見到咪行開囉,夠薑既咪爭番囉,哈哈

      刪除
  2. 伏匿匿都幾好玩😁,你會唔會驚搵唔到佢哋😂

    回覆刪除
    回覆
    1. 都驚架,不過知道佢哋一定唔係走咗出去,但都係要搵到至安樂

      刪除
  3. 搵晒7隻寶貝真係有難度!

    回覆刪除