2020年12月19日 星期六

貓趣事一則

早排個電視short short 哋,已經一早去買個新電視返嚟,但set 唔掂,要等阿姐返屋企幫手set,唯有摷番之前放係房睇影帶、影碟個細電視出嚟頂住先

電視旁邊多咗咁多空位,Mango 仔就會上嚟hea 同瞓覺,咁我可以一邊睇電視一邊睇住佢






後來我放咗個貓屋係旁邊,Mango 仔又會走入去瞓覺,不過反而第一個走入去瞓係天師仔




某日Mango 仔係貓屋入面舔毛,咁好自然會郁來郁去,好似以下條片咁

後來佢郁吓郁吓,大動作得滯,連貓帶屋向右邊碌咗落地,片就影唔切喇,不過大家可以想像一下,見到嗰下真係笑死我

之前部舊電視,貓地瞓住係前面,都唔會遮到啲字幕


依家佢哋會遮住晒囉



啲電器一壞開,就其他都會壞,個貓用水機都未用夠一年就壞鬼咗,咁又即刻訂個新返嚟,今次買過高身啲,等貓地唔駛頭耷耷咁飲水

Charco 仔排住隊等飲水



 

16 則留言:

  1. 依家的SMART TV,好複雜,我想換機,但又怕麻煩。

    回覆刪除
  2. 我個電視要用繩綁住固定
    費事貓頭玩時撞落地下
    你好嘢,電視唔使綁

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁耐以來,啲貓算乖,未試過玩到上去,所以一直都好安全

      刪除
  3. 我都覺得, 電噐壞, 真係似會傳染咁, 壞就一齊壞

    回覆刪除
  4. 想像到跌落地個吓有幾好笑haha~

    回覆刪除
  5. 電視年尾壞都有個好處嘅,就係有好多減價,多啲選擇!

    Mango又會咁搞笑,跌落黎都繼續匿喺貓屋唔出黎,唔通佢以為「你睇我唔到」,哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我哋係Black Friday之前買,已經減咗價,其實依家啲電視機都好平,記得部舊機,十年前買,要成$8xx,依家唔係三舊就買到

      刪除
  6. 哈哈,喵喵好搞笑,佢想你注意佢,所以瞓响電視前!(⌒o⌒)

    回覆刪除
  7. 回覆
    1. 十隻黃貓九隻肥,佢都係其中一隻,哈哈

      刪除
  8. 祝你們一家:聖誕快樂!

    回覆刪除