2021年12月8日 星期三

大步檻過

再前一個星期,見天師仔突然無咩食慾,罐頭汁都只係食少少,乾糧完全唔食,忽然走番入房上床攤抖,至從Marble 仔走咗,都唔多見佢入房,依家仲會上床瞓


一係就匿係凳底



我要不停哄佢食嘢,但每次都只舔少少汁



 又間中噴血絲

因為佢食得少,佢其實好肚餓,朝早佢都有係度等開餐,畀平時啲罐頭佢又唔食,畀吱吱條又都只係肯食少少


之後嗰兩日完全都唔肯食嘢,成日匿凳底、床底,到夜晚都係喺凳底,但我覺得佢係成晚都無瞓,只係伏係凳底



又唔肯黐人,成日係凳底,怕我哋幫佢抺鼻抺面

見佢連口都流分泌物,我估佢應該係喉嚨有好多分泌物,佢好唔舒服,所以唔想食嘢


佢又無晒心機,唯有陪住佢,佢突然跳上窗台想望街,但又唔夠力跳唔上,我唯有抱佢上去,其實佢都已經好少望街

嗰陣我已經好心痛,覺得佢係咪將會離開我,所以我一直咁黐實佢、陪住佢,平時我係廳睇電視,用個舊書包引佢,佢就乖乖坐上書包陪我

但嗰兩日,佢成日係度戇居居,叫都唔睬,又唔願黐人,唔食嘢,又唔去瞓覺,又再瘦晒,唉


引佢唔到,反而引到Chewy


呢日見佢成晚都無食過嘢,唯有抽啲罐頭汁灌佢食

Stacy一直都好關心天師仔,我成日都會同佢講天師仔近況,我同佢講佢唔肯食嘢,佢即刻走去買啲貓奶、湯包畀佢,叫我試吓畀佢食

啲貓奶佢就唔飲,不過襯開罐頭佢又肯食時,溝咗少少貓奶畀佢,佢都有食,後來開啲湯包畀佢,佢都有食



見佢肯食啲嘢,呢日我都不停咁畀佢少食多餐,不斷咁哄佢食吓嘢 



見佢肯食湯包,我又走去買多幾包,想買多幾款,但又無,佢要不停轉口味至肯食

佢已經好耐無主動去飲水,靠我平時加多啲水溝罐頭汁,至可以吸收多啲水份,呢兩日唔知點解,佢見我係浴缸攞水,佢就跳入浴缸想飲水,我又試吓佢係咪想飲,佢不單只想飲水,仲飲好多,但見佢突然飲咁多水,我又有啲驚,又唔敢畀太過多佢



以前天師仔鍾意食雞肉同雞汁,係至從Marble 仔走咗之後,就再無蒸雞畀佢,同Stacy 講咗佢唔食嘢,Stacy 提議話試吓整雞汁,我即刻落街去買雞胸肉,不過初時佢都唔飲,係再加咗啲吱吱肉泥,佢至肯飲


佢肯食返啲嘢,心情好啲,又肯黐番我,佢好難得咁瞓咗


佢一直都有小便,但佢已經幾日無大便,見佢係好想疴,見過佢出出入入砂盤想大便,但都大唔出,所以嗰晚見佢成晚瞓咗係砂盤入面

呢一日見佢肯主動食乾糧,不過都係食幾粒,呢晚佢又疴到大便,半夜同晨咁早,佢仲入房喵我攞嘢食


佢肯食番多啲,心情好啲,見佢咁瘦真係好肉赤

呢日佢開始上我張床度瞓,連夜晚都同我一齊瞓,佢又真係好耐無上我張床同過我瞓喇


呢兩日佢胃口已經好番晒,食完都仲未夠喉,要再添食,成日問我攞嘢食,唯有不停少食多餐


食完就上床瞓覺

呢個星期真係畀佢嚇死,幾驚佢係想離開我,好彩呢幾日佢大致上都算回復正常,總算係大步檻過,可能又見過阿姐、姑姐、表哥,知道好多人錫佢,佢仲未捨得離開,希望佢一直keep 住啦,我仲想陪佢耐啲呀


12 則留言:

  1. 佢肯食又去到廁所,真係鬆口氣。祝天師仔食到、瞓到、去到!

    回覆刪除
  2. 我覺得佢地一有事就會匿埋, 應該係想安靜休息下
    佢好左, 你唔好咁擔心呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 一早比定心理準備畀自己,依家見佢無咩事,真係放下心頭大石

      刪除
  3. 你真係比出200分心機照顧天師仔呀,佩服。

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 呢個係唯一可以做的,好彩我無做嘢,可以専心照顧佢

      刪除
  5. 情況好左都係好事,繼續努力,加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都希望佢繼續努力,佢都唔捨得咁快離開我哋

      刪除
  6. 多陪伴是現在妳能做到的,妳自己也要小心身體啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我無做嘢,可以専心照顧佢、陪住佢,見佢唔舒服,我都瞓得唔好,我會小心身體架喇,唔係點照顧佢

      刪除