2021年12月10日 星期五

阿姐返嚟探貓地

之前見天師仔情況開始差,好驚天師仔會好快離開,所以call 阿姐同佢講,問佢返唔返嚟睇吓天師仔,而且阿姐都已經好幾個月無返過屋企,阿姐都即刻覆話會返,仲特登請多日假,星期五放咗工就返嚟


叫阿姐畀嘢天師仔食哄吓佢

奇哥好黐阿姐,阿姐話奇哥成晚陪住佢瞓

到朝早都要黐住

睇天師仔幾嗲阿姐


我姑仔知道阿姐返咗嚟,咁啱佢又要嚟唐人街做物理治療,話上嚟睇吓天師仔,原本約我哋去唐人街食lunch,但佢話唐人街好多人,佢決定買外賣上嚟一齊食

等姑仔期間,奇哥又黐實阿姐

隻為食Mango 見人食嘢,又想食



姑仔知道天師仔唔食嘢,又買咗啲湯包畀天師仔

第二日佢又再去Pet Store,又買多啲畀佢


到星期日朝早,Chewy 想上梳化搵我拍pat pat,但見佢阿娘係度又唔夠膽走上嚟,係我抱佢上梳化放係阿姐旁邊,阿姐一摸住佢,佢又唔走了

阿姐又要影Mango 仔畀佢啲fans 睇


阿姐食lunch 時,Mango 仔又係度黐住晒


特登早啲煮晚餐,等阿姐早啲食完飯,搭車返屋企


基本上天師仔已經回復正常,只係變得大食咗,食極都唔夠皮咁,食得又快

仲要搶人哋嗰啲食,睇Charco 仔比大佬搶咗嚟食,好無奈 

仲要唔肯走,係咁坐係度等,其實佢已經食咗好多


有時佢匿係凳底都係表示想食嘢

佢依家每隔個幾兩個鐘就要扭嘢食,仲要叫住要食,佢以前唔係咁架,不過見佢肯食,佢又唔食乾糧,所以我會輪住畀吱吱條、湯包畀佢食,依家見佢咁大食,我哋臨瞓前都要開少少罐頭畀佢,等佢食飽啲至瞓,如果唔係,佢見我半夜起身,又會扭嘢食

終於食咗滿足,至肯去瞓覺

 
屋企個暖氣時有時無,天師仔又唔鍾意冚被,見佢瞓咗,我會放個暖爐係旁邊比佢
 



12 則留言:

  1. Charco仔望上黎嗰下,好似想睇下有冇人幫拖,不過佢都好乖,無同大佬爭。

    回覆刪除
  2. 希望你既寶貝,健健康康,活潑乖巧!🐈‍⬛🐱

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳,最緊要健康,陪伴我好多年

      刪除
  3. 阿姐返嚟探天師仔,他一定好開心 😘
    天師仔肯食就係好事 🥰

    回覆刪除
    回覆
    1. 都成四、五個月無見過阿姐,所以咁嗲阿姐
      佢肯食梗係好啦,依家佢仲要超大食

      刪除