2022年3月26日 星期六

霸位

畀Charco 仔搵到個新位置瞓覺


但好快又畀其他貓哋發現霸咗



Charco 仔畀奇哥仔成日霸咗個位,個樣都好不滿


Charco 仔係另一間房又發現咗個靚位

又係好快又畀奇哥仔霸咗


Charco 仔唯有又另覓另一個位置

執過啲位,等佢哋瞓得舒服啲

Charco 仔轉戰個架裡面

又畀Mango 仔搵到要去試瞓

門口個架呢層啲盒仔攞嚟放襪的, 已經長期畀貓地霸咗嚟瞓





Mango 仔瞓一個箱都唔夠,仲要瞓埋隔離嗰個


但呢個盒細啲,塞滿佢個肥身軀,哈哈


Chewy 近排就鍾意襪箱旁邊再細啲個盒,佢覺得好啱佢嬌小玲瓏身型呢,嘻嘻

呢個入牆衣櫃裡面,一直係天師仔瞓開,所以係天師仔房間,但佢已經好耐無入去瞓,佢依家長期留係個廳度瞓,依家就畀Minnie 霸咗,佢成日都會走入去瞓,初時佢好唔鍾意盒底啲墊,佢會抓開啲墊嚟瞓







某日我裝佢瞓覺,見到佢又瞓到反晒肚,好可愛

佢平時hea 係床褥頂,有時佢會咁樣瞓




呢個細盒仔頂位,只有Minnie 可以瞓,無貓會去爭


Minnie 又有新位置瞓,佢一行開, Mango 仔又去試瞓


貓地成日自己去搵地方瞓覺、匿埋


我都嘗試自制啲嘢畀貓地瞓,不過未必隻隻貓都會欣賞,我曾經將個滕籃用件T恤笠住做竇,只有奇哥仔試過去瞓



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

上個月收到圓丸媽寄嚟禮物,係好得意貓口罩同利是封

舊年時佢都有寄過口罩畀我,今次同舊年一樣,佢係喺聖誕前寄出,都係成兩個月我至收得到


6 則留言:

  1. 佢地會唔會都一時一樣, 好快又轉位?

    回覆刪除
  2. Charco仔嬲嬲🐷個樣好儍呀😻😻,難怪其他貓地,會若無其事嘆佢個筍位😅

    回覆刪除
  3. Minnie真係好有安全感瞓到反晒肚。

    回覆刪除