2022年3月31日 星期四

天師仔最新近況

天師仔繼上次大步檻過之後,都差唔多四個月,諗番起嗰陣都仍有餘悸,又唔多肯食嘢,成日匿埋凳底發吽逗



後來肯食嘢之餘,仲好好胃口,不停叫食,有時佢瞓得好地地,但一見我入廚房,又走入嚟扭我畀嘢食



佢扭食得好緊要,食得又快,但乾糧又唔肯點食,有時我氹吓佢至比面食少少,所以佢一日可以食幾罐罐頭

除咗罐頭,怕佢食厭,都訂其他嘢畀佢食,見之後Stacy 同我姑仔買嗰啲湯包佢都鍾意食,所以我都會不停入貨

又怕佢食罐頭食厭,開始蒸番雞肉過佢食,但要撕碎啲,畀佢容易食,我仲要每次少少、少少咁添畀佢食

又係食得好快,一大碟得佢自己食晒


食咩都好緊張,仲“唉唉”叫要食

食到好滿足至肯去瞓

佢扭嘢時,無人理佢,佢就係廚房門口暈畀人睇,哈哈

佢額頭谷住啲血膿,有時會係個眼眶度流出嚟,搞到隻眼都變晒型,我見到都覺得好恐怖同好心痛





佢已經好少入房瞓



依家佢多數留係廳,佢除咗食同瞓,都少咗活動,間唔中佢會自己走上窗台



我依家就盡量陪住佢


Minnie 呢個衰妹成日搞大佬條尾

近排係Facebook 見惜日係Yahoo Blog 時所認識貓,都陸陸續續去咗彩虹橋,所以我更加珍惜天師仔陪伴我日子




12 則留言:

  1. 盡量陪下佢, 佢都需要人錫同支持

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩我無做嘢,可以成日係屋企陪住佢,我諗佢都唔想咁快離開我哋

      刪除
  2. 好心痛 😥
    鍾意食又肯食一定滿足佢 😘
    喺廚房扮暈好搞笑呀 😄

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢肯食就緊係好啦,雖然佢食得多,但唔吸收,都唔長肉

      刪除
  3. 瘦咗好多
    俾冬蟲夏草佢食養身體

    回覆刪除
    回覆
    1. 雖然佢食得多,但唔吸收,都唔長肉,佢已經要長期食亢甲藥,又有靈芝粉食

      刪除
  4. 天師仔肯食下野,時間都易過啲,而且有力氣,至可以陪伴阿娘!

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢肯食就緊係好啦,雖然佢食得多,但唔吸收,都唔長肉,我諗佢都唔想咁快離開我哋

      刪除