2022年12月9日 星期五

Minnie入室三週年

今日係Minnie  入室三週年,佢都算係隻佻皮貓,成日搞亂檔


初時成日撩貓玩,尤其係Mango 哥,後來覺得Mango 哥玩得太粗魯,就開始唔鍾意同佢玩,仲怕鬼咗佢

仲驚到成日匿係神枱邊

鍾意匿紙箱、捐膠袋、匿衣櫃



三年了,剪甲都仲係好難搞


仍然鍾意係電腦椅度hea,學奇哥坐電腦椅頂






每次我見到佢反肚,就會哄佢個肚,佢又唔會反抗

除咗鍾意係電腦椅瞓,就最鍾意瞓床褥頂




另外鍾意打躉位係架頂,瞓晏覺嗰陣就鍾意瞓襪箱,架上個貓袋個樣好似Minnie,個袋係Minnie 入門前,阿Pat 送畀我的,係預言我會有隻咁樣貓嗎



不過佢有啲習慣都改咗、或少咗,好似唔再去鋅盤坐,又好少上貓樹瞓




希望Minnie 健健康康,同哥哥姐姐相親相愛、繼續陪我食早餐、係厠所陪沖涼、陪住我好多好多年,我就滿足了






 


8 則留言:

  1. 三週年入室快樂!祝Minnie健健康康,同姊妹們相親相愛!

    回覆刪除
  2. 咁快就三年
    佢越大越靚, 多得爸爸媽媽照顧

    回覆刪除
  3. 坐鋅盤及洗手盆係貓頭專利

    回覆刪除
    回覆
    1. 除咗有危險既地方,屋企處處都係貓頭既領地

      刪除
  4. Minnie有妳哋愛錫必定健健康康的生活下去。

    回覆刪除