2022年12月2日 星期五

有人走失貓

早幾日前,係屋企食完午飯,諗住落街買嘢,一落到大廈大堂就發現有隻貓,除咗隻貓,仲見到有個紙盒係度,心諗又有衰人丟貓出嚟


唯有抱佢返屋企,當時仲有個黑裔女清潔工係度,呢個女清潔工當年我發現Mango 仔時,佢都在場,佢都見證我帶Mango 仔返屋企,所以個女清潔工知我住邊個單位,當時我抱佢上樓佢都好乖無掙扎

但當帶咗佢入房之後就開始驚驚同發惡,見到佢咁驚又惡,都唔敢摸佢,所以都唔知佢係男仔定女仔

 

所以我就出去畀佢自己冷靜吓,幾隻貓走嚟房門口度八



再入去見到佢有嘔,心諗佢會唔會係有病,所以至畀人遺棄

畀嘢佢食,佢都唔食


佢仍然好驚,仍然唔肯食嘢


見佢咁驚,呢晚仔仔爸都唔敢係房瞓,怕佢聽到有聲都會驚,所以仔仔爸就推床褥出廳瞓,Minnie 同奇哥搭便車出廳


第二朝早,見佢都無食過嘢,砂盤又無大小便,畀濕糧仍然唔食

仲越嚟越惡,想衝出嚟打人



終於見到佢有小便
 

後來佢匿咗去第二度,試吓畀吱吱肉醬佢食,見佢好似想食,就唔敢打擾佢
 




後來我再入房見佢都係無食
 

我間唔中就入房叫吓佢,見到佢行出嚟,但佢一見到我又好驚,見啲乾糧有食過



有時我會入房睇書陪吓佢

黃昏畀濕糧,見佢情願食乾糧都唔食濕糧

見佢轉咗地方

呢朝見佢有大小便,乾糧都有食過,佢好似放鬆咗少少,離遠見到我無fee 我,但我一行埋啲就fee

 

差唔多到中午,有人拍門,開門見到個女黑裔清潔工帶咗兩個西班牙少女嚟,西班牙少女用手提電話show 張貓相我睇,原來係佢隻貓走失咗,咁我就帶佢入房,畀佢同隻貓團聚,佢見番隻貓好開心,不停多謝我,原來佢係囡囡嚟,見貓地遇番主人我都戥佢開心

貓女走咗之後,Mango 仔黐實我,表示話真係好彩,少隻貓爭寵,哈哈


 希望貓囡主人以後小心啲,唔好又再次畀貓貓走失啦


8 則留言:

  1. 如果喺香港就無咁好彩
    渣都無

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔明佢唔見咗隻貓,又唔貼告示搵貓,唔係畀個清潔工見到我抱走隻貓,佢一定搵唔番,我就係見到個紙盒就斷定係遺棄貓,如果唔係我都會貼告示,試吓搵主人,記得之前我都遇過隻走失狗,佢主人都貼告示搵狗啦,真心希望佢真係要小心,唔好再畀貓地離家出走

      刪除
  2. 真係好惡呀,唔知係咪入到屋覺得被困住,所以好驚!好在有妳照顧,主人至搵得返咋!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔明佢唔見咗隻貓,又唔貼告示搵貓,唔係畀個清潔工見到我抱走隻貓,佢一定搵唔番

      刪除
  3. 好在無走到街外, 唔係真係唔知點搵

    回覆刪除
  4. 好彩有妳照顧咗佢,主人先咁易搵番佢。

    回覆刪除