2023年11月7日 星期二

4貓B 10月時的點滴

睇住芝麻、花生、黃糖、黑糖身型繼續長大








因為佢哋食量都好大,啱啱食完罐頭,一倒乾糧又即刻又食,想唔大得快都唔得啦


佢哋再大啲,就會霸晒張梳化同床,到時我都無位坐、無位瞓,哈哈











最開心係佢哋鍾意黐住我




花生陪住爸爸賭馬仔


見親黑糖個“加拿大”,真係見一次笑一次





見到黑糖瞓係我張床度,真係好似見到以前Charco 仔咁


黑糖都開始黐人,我每次入厠所,佢都會走入嚟要我摸佢,平時佢都鍾意人摸佢,但就唔可以哄到佢好埋,佢會走囉


佢亦開始無咁怕仔仔爸,亦都會主動討仔仔爸摸


一有新紙箱又玩不停


細箱仔都唔放過



可以將條隧道由廳玩到去走廊,可想而知佢哋玩得幾咁癲




8 則留言: