2023年11月8日 星期三

Mango 仔與貓B

講過花生、黃糖係最早唔怕人,會愛黐人貓,所以佢倆個成日都會黐住我、陪住我,而Mango 仔不嬲都黐人,佢仍然都會鍾意黐住我,所以Mango 仔唔介意同啲貓B 一齊瞓


黃糖黐住Mango 哥哥一齊瞓,證明佢哋都好鍾意呢個哥哥





好搞笑,Mango 仔條尾圈住咗花生條頸,想幫佢暖頸嗎,哈哈





齊齊黐實陪住我





開始黐人芝麻,亦開始加入一齊黐住瞓




每日開罐頭餐時,Mango 仔同貓B 一定係廚房度等,Mango 仔會去咬啲貓B





不過唔會咬得好大力,所以啲貓B 唔介意Mango 哥哥咁樣同佢哋玩,仲會主動撩Mango 哥哥玩


見Mango 仔咁包容啲貓B,我覺得Mango 仔好抵錫呢


今日我會飛香港玩兩個月,闊別香港5 年,好掛住香港啲屋企人同朋友,但返到香港又會好掛住家中九隻寶貝


16 則留言:

  1. 佢地咬黎咬去, 都係玩下啫

    回覆刪除
  2. 睇見貓尾左右擺動,就覺得貓地諗緊計,有搞作😹

    好好享受探親之旅,保重啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 啱啱返到香港,瞓咗2個幾鐘,依家醒咗又瞓唔到,唯有睇下手機等天光

      刪除
  3. 貓貓瞓埋一堆好有趣
    祝你旅途愉快!

    回覆刪除
  4. 黃色貓是天生的公關最佳人選
    所以亦都是最受歡迎的貓種

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來黃貓咁正,唔怪得得花生,黃糖咁快就親人

      刪除
  5. 有貓黐真開心,好羨慕啊!

    回覆刪除