2024年1月22日 星期一

公公婆婆去探孫

我返咗嚟都有個幾星期,前日我哋去康州探阿姐同阿B,呢日女婿要返工,之前我哋去BJ's 入貓地啲貓砂貓糧貨,但唔見有貓罐頭,所以約阿姐去佢哋嗰邊間BJ's 度睇吓,攞埋我係香港買畀阿姐阿B 啲手信畀阿姐


阿姐同阿B 講話一陣會見到公公婆婆,開唔開心呢


等我哋差唔多到,佢哋至出門口



去到BJ's,公公好開心


買到部份我哋想買貓罐頭,  之後我跟阿姐車陪住阿B,畀啲玩具佢玩氹住佢




去咗間Dollar Tree 行吓買啲嘢,之後我哋去食韓國餐,我繼續跟阿姐車,係Dollar Tree 買咗杯Mini Oreo,畀阿B上車食住唔好扭計,又食到變污糟貓



去到韓餐館,繼續畀Oreo 佢食


阿B 一啲都唔孤寒,會分享佢啲嘢食



啲前菜嚟到,阿B 自己攞西蘭花食








呢個蒸蛋特登order 畀阿B 食


但只肯食少少又掛住玩




到我哋食完,公公再試餵佢食



食完餐飯就各自返屋企,一返到屋企要先開餐畀貓地





10 則留言: