2024年1月13日 星期六

阿B探公公

我返咗香港幾日,女婿要嚟紐約睇佢啲偶像啲簽名會,所以佢先放低妻女嚟探公公

準備出門口


公公見到粒孫幾開心


阿B 同Mango 舅父打招呼








開始週屋搞搞震




公公就約埋敏姐一齊去飲茶










飲完茶,就返公公屋企繼續搞搞震,奇哥肯同阿B 玩







雖然只同個孫玩半日,但仔仔爸都好開心呢


女婿嚟接妻女返屋企,再去行街食埋飯至返屋企


 



7 則留言:

  1. 仲諗緊點解咁耐無update, 原來返左HK (阿毛)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我臨返香港前篇Blog,已經講咗返香港,妳一定係無睇到呢

      刪除
    2. 係喎, 一定係我老眼昏花, 睇唔到 (阿毛)

      刪除
  2. 貓貓有冇掛住你哋
    阿B真是活潑可愛BB

    回覆刪除
    回覆
    1. 我唔覺貓地會掛住我,會仲認得我已經好好

      刪除
  3. 回覆
    1. 佢本身好鍾意小朋友,而且粒孫又咁得意

      刪除