2024年5月6日 星期一

母親節前去探孫

已經有成個月無見過阿姐一家,下個星期就係母親節,不過我哋提早啲去探吓佢哋

呢朝女婿早出門去剪頭髮,回程返屋企時買咗個Donut 畀阿B 食,阿B 伸手入袋攞個Donut 出嚟,將隻手放係背後,個紙袋就交畀媽咪




阿B 即刻就要食,爹哋驚個Donut 跌落地整污糟,同阿B 講不如落Basement 至食,阿B 都唔肯,驚畀爹哋攞咗


我哋去到阿姐屋企,阿B 啱啱瞓醒一覺


Macy、S'mores、Mittens 仲係張床度hea 緊






依家阿B 間房幾多嘢,Sundae 就係BB 床裡面



落Basement 見吓Biscuit 先,阿B 又請佢食零食








見阿姐好耐都無食唐人嘢,所以買咗啲唐食去一齊食


阿B 自己食好叻呢,仲會畀爹哋食




啲炒麵佢义唔到就用手食,公公仲買咗士多啤梨,阿姐切粒畀佢自己食



我哋開緊餐時候,貓地就瞓晒覺


佢有啲驚公公,唔想畀公公抱



之後阿姐話帶阿B 去後yard 玩水






見佢個yard 好多野菊、野花同浦公英




阿B 玩水淋到自己濕晒,佢玩水玩得好開心




同阿B 玩完水,阿姐就同佢沖涼


我哋就去氹吓啲貓地、狗地


難得Mittens 咁黐人畀人摸


同阿B 沖完涼,就攞架單車仔出嚟玩


攞埋出門口玩,不過佢好似覺得唔過癮


公公同佢玩多一輪,我哋就走喇




阿B 同我哋飛吻呢




6 則留言:

  1. 最開心似係公公,可以同粒孫玩餐飽,而且係阿B主場,玩得更盡興!

    回覆刪除
  2. 公公好利害,會舞獅😁阿B玩得開心😃

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 佢唔係食好多架咋,佢會每樣都食少少

      刪除