2009年10月9日 星期五

三藩市之旅—酒莊試酒

呢日o既行程係去酒莊,導遊先生話由唔知邊條(係我唔知邊條)公路,呢條公路上,有大大細細過百間酒莊,當然佢會帶我哋去啲又靚、又正既酒莊啦

我哋o黎咗呢間“Nappa Valley”





我哋間過價錢,成日每位二十蚊,小童每位十蚊,小朋友當然無得試酒,但有果汁飲,佢哋話去另一間睇吓,所以我哋係咁依行吓就算

之後就o黎咗呢間“Rutherford Hill Winery”





呢間成人都係二十蚊,但小朋友免費,但無果汁飲,所以我哋決定係呢度試酒

佢哋有一位工作人員帶我哋一邊參觀酒廠、一邊講解、一邊開酒比我哋試,我哋試咗一種白酒,五種紅酒







最後我買咗呢兩支紅酒,其實我都唔飲酒,細嗰支一路食朱古力,一路飲會好好味,咁我又鍾意食朱古力,咪買咗呢支,不過都未必會開o黎飲,大嗰支因為佢哋話街外係無得賣,所以就買咗呢支,可能會攞o黎送禮


後來我哋睇旅遊册子,見到有間古堡式o既酒莊,好特別喎,咁導遊先生睇過話都唔係好遠,咁我哋又走去行吓

當見到呢間古堡酒莊,越o黎越近,唓,睇,物個古堡咁細個,仲以為會係好大個古堡添










咁唔駛去到歐洲都有古堡睇,就算啦

係外面種咗好多提子,我哋摘o黎食過,都幾甜




之後導遊先生車咗我哋去呢度


呢度係海旁,另一邊就泊咗好多遊艇,我哋就係另一邊海旁吹吓海風、吹吓水咁




呢間係一間酒店,向海可以seaview,正呀


吹完海風就上山睇金門大橋o既夜景


呢日o既行程就到此結束



沒有留言:

張貼留言