2009年10月19日 星期一

三藩市之旅—Alcatraz Island & 漁人碼頭

呢日係我哋最後一日o既行程,起身又行去唐人街飲茶,橫掂都要係唐人街度搭巴士,再轉車,我哋要去碼頭搭船去“Alcatraz Island”

我哋就係轉呢種車(中文叫街車, 英文叫 street car or trolley),(其實我都唔知叫物嘢,鳴謝三藩市師奶提供資料)


落咗巴士,行去搭街車時,附近o既景色






我哋就係搭呢隻船喇


離開碼頭喇


船外o既風景



呢個就係Alcatraz Island


其實呢個Alcatraz Island係一間監獄,當然依家無人囚禁係度啦,只係比人遊覽







島外望番出去o既風景


監獄內o既佈置













睇到阿姐個樣,就知千祈唔好做錯事,唔係要坐監就慘喇


有隻海鷗昅住我哋,想我哋比嘢食佢,好彩個袋仲有啲麵包,咁就比咗啲佢食


行完就搭番船返碼頭,一上岸行過隔離就係好著名o既漁人碼頭









呢到梗係要食出名o既蟹,好似叫做“大埠蟹”


即買即烚



行完個漁人碼頭,又走去搭Cable Car返酒店抖抖,再Join番導遊先生、夫人去唐人街食晚飯,係唐人餐館,我哋再叫大埠蟹食,呢個係椒鹽大埠蟹


食完呢餐飯就返酒店瞓覺,因為第二朝要倒塔咁早起身去機塲,返紐約囉,咁就拜拜三藩市喇



沒有留言:

張貼留言